۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دیدار فائزه با اعضای فرقه ضاله بهائیت ناشی از روح لجام‌گسیخته سیاسی وی است/ این اقدام فضاحت سیاسی بود
کد خبر: ۱۸۶۶۷۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دیدار فائزه با اعضای فرقه ضاله بهائیت ناشی از روح لجام‌گسیخته سیاسی وی است/ این اقدام فضاحت سیاسی بود

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت ناشی از روح لجام‌گسیخته سیاسی و خدمت بی‌مزد و منت وی به مخالفان نظام و اقدامی در راستای تسریع طرح نفوذ و استحاله نظام است.

دیدار فائزه با اعضای فرقه ضاله بهائیت ناشی از روح لجام‌گسیخته سیاسی وی است/ این اقدام فضاحت سیاسی بود

کیومرث یزدان‌پناه عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین در واکنش به دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت گفت: ابهامات فراوانی در خصوص رفتارها و اقدامات غیرمتعارف برخی سیاسیون در ایران وجود دارد که بخشی از آن ناشی از حاشیه امنی است که برای متخطیان از چارچوب‌های تعریف‌شده قانونی نظام وجود دارد.

وی ادامه داد: دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت ناشی از شخصیت لجام‌گسیخته سیاسی حاکم بر روح چنین اشخاصی است که تصور می‌کنند برای همه زمان‌ها باید در رأس امور باقی بمانند و بر همین اساس است که مکررا دچار خودشیفتگی سیاسی می‌شوند.

این استاد دانشگاه تهران در ادامه گفت: متأسفانه بار سیاسی، امنیتی و حقوقی چنین رفتارهایی متوجه جامعه و نظام است. بر همین اساس رفتاری که از فائزه هاشمی سر می‌زند با تمرکز بر اصل جدل سیاسی این شخص با بنیان‌های تشکیل‌دهنده نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در ادامه تصریح کرد: رفتن به دیدن گروهی که کارنامه آنها در ساختار شکل‌گرفته جمهوری اسلامی کاملا عیان است،‌ از یک فرایند عادی سیاسی فراتر رفته و چنین اقدامی به معنی به چالش کشیدن بنیان‌های نظام است.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: نکته اساسی که در خلال این رفتار سیاسی متعارض مورد توجه قرار دارد،‌این است که جایگاه نهادهای حقوقی و قضایی کشور برای رصد و کنترل چنین اقداماتی چیست و اگر فردی مانند فائزه هاشمی اعتنایی به چارچوب‌ها، ضوابط و مقررات حاکم بر کشور ندارد، باید با وی چگونه برخورد شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با اشاره به ساختار حقوق مجازات اسلامی و حقوق کیفری حاکم بر ساختار قضایی نظام جمهوری اسلامی، گفت: این ساختار بیانگر این است که این گونه رفتارها باید در معرض دید قرار گیرد و به قضاوت عموم سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه فردی احساس کند برای اینکه یک چهره رسانه‌ای ثابت باقی بماند و در معرض دید باشد، دست به هر اقدامی بزند، بسیار خطرناک خواهد بود و شاید این رفتار از یک بیماری سیاسی فراتر رود، وگرنه دلیلی ندارد چنین فردی که به یکی از اعضای ارشد سیاسی کشور وابستگی دارد، گرفتار چنین فضاحت سیاسی شود.

یزدان‌پناه خطاب به مسئولان قضایی کشور گفت: چنین رفتارهایی از حد هشدار گذشته و به نظر می‌رسد نهادهای قانونی و قضایی با برخورد با چنین افرادی مانع از آثار سوء این‌گونه رفتارها در تضعیف جایگاه انقلابی جمهوری اسلامی و مخدوش شدن چهره نظام شوند.

این استاد دانشگاه اقدام اخیر فائزه هاشمی را بی‌توجهی محض به ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: چنین رفتاری بی‌حرمتی به خون شهدا و رهبران سیاسی نظام جمهوری اسلامی است. بر همین اساس تردیدی وجود ندارد که نهادهای قضایی باید با چنین افرادی برخورد کنند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران با بیان اینکه مخالفان نظام جمهوری اسلامی در خارج از مرزها تمام تلاش‌شان این است که با کمترین هزینه به اهدافشان برسند، گفت: نفوذ و استحاله جمهوری اسلامی به وسیله بازیگران داخلی جزو مأموریت مخالفان قسم‌خورده کشور است و اقدام اخیر فائزه هاشمی خدمت بی‌مزد و منت به مخالفان ایران بود.

وی اقدام اخیر فائزه هاشمی را در راستای تسریع پروژه نفوذ و استحاله جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مسلماً رفتار فائزه هاشمی، کمکی به مخالفان نظام بود تا اهداف‌شان را به وسیله عناصر داخلی پیش ببرند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان