۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تقدیر سردار جزایری از حرکت راهیان نور
کد خبر: ۱۸۵۶۸۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تقدیر سردار جزایری از حرکت راهیان نور

همایش مسئولان راهیان نور سپاه‌ها و نواحی استان‌های سراسر کشور در «سالن ۵ آذر» سازمان بسیج برگزار شد.

تقدیر سردار جزایری از حرکت راهیان نور

همایش مسئولان راهیان نور سپاه‌ها و نواحی استان‌های سراسر کشور در «سالن 5 آذر» سازمان بسیج برگزار شد.

به گزارش صبح قزوین ،سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای نیروهای مسلح طی سخنانی در این همایش گفت: آنچه در راهیان نور و در معرفی انقلاب اسلامی و آنچه تلاش دارد در بین قشر جوان اساس همراهی، همدلی و هم فهمی به وجود آورد حرکت ارزشمندی است که باید به بهترین شکل ممکن ارج نهاده شود.

سردار جزایری با بیان اینکه عده‌ای در کشور هستند که ماموریت بزرگی را انجام می‌دهند، اظهارکرد: این ماموریت بزرگ اتصال یک رویداد بزرگ تاریخی است که تنها متعلق به تاریخ انقلاب اسلامی نیست بلکه متعلق به تاریخ ایران و تاریخ بشیریت است.

وی افزود: خیلی‌ها تلاش دارند که این رویداد بزرگ که مایه قوت انقلاب اسلامی است در تاریخ بماند. کسانی که تلاش دارند رویکرد دفاع مقدس را با رویکرد دفاع از حرم متصل کنند یک کار جهادی می‌کنند.

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: راهیان نور در بین جوانان ثاثیر خوب و ویژه‌ای داشته و خانواده‌های بسیاری از این موضوع خرسند هستند.

وی افزود: توجه به کیفیت کمی و کیفی راهیان نور مد نظر باشد تا کسانی که یک بار به این اردوها می‌آیند برای بار دوم تشنه‌تر باشند.

در ادامه سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستعضعفین گفت: راهیان نور، حج بصیرتی و الگو گرفته از شهید بابایی است که در این راه شهید بلباسی خودش را وقف این حرکت بزرگ کرد.

سردار فضلی یاد و خاطره شهید بلباسی مسئول راهیان نور سپاه مازندران و از شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و افزود: شهید بلباسی هر جا کاری روی زمین می ماند به میدان می‌آمد. ما باید از این شهید الگو بگیریم و ادمه دهنده راهش باشیم.این شهید نیتش قربه‌ الی الله بود و برای این نیت پاداشی جز شهادت نیست.

حجت‌الاسلام تویسرکانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین نیز در این همایش طی سخنانی گفت: کار مسئولان راهیان نور ارتباط زیادی با احساس انسان‌ها دارد که باید به بهترین نحو ممکن مفاهیم دفاع مقدس به جوانان جامعه منتقل و احساس آنها را درگیر خود کند.

وی تکریم، بهداشت و نظم را جزو سه مولفه اصلی برای تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور دانست و گفت: این سه مولفه باید به گونه‌ای در راهیان نور کار شود که هر فردی که وارد مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌شود، تغییر نگرش مثبتی نسبت به راهیان نور داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان