۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تمام تاکسیرانان تحت نظارت سازمان موظف به دریافت مجوز هوشمند هستند
کد خبر: ۱۸۵۰۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۸ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

تمام تاکسیرانان تحت نظارت سازمان موظف به دریافت مجوز هوشمند هستند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به صدور مجوزهای هوشمند تاکسیرانی، تمام تاکسیرانان تحت نظارت سازمان موظف به دریافت مجوز هوشمند در سال جاری هستند.

تمام تاکسیرانان تحت نظارت سازمان موظف به دریافت مجوز هوشمند هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، عبدالعلی دربندی زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: صدور مجوزهای هوشمند تاکسیرانی برای تمام تاکسیرانان تحت نظارت سازمان از سال گذشته آغاز شده است.
وی با اشاره به مزایای استفاده از مجوزهای هوشمند تاکسیرانی عنوان کرد: مجوزهای هوشمند جایگزین دفترچه های پروانه تاکسیرانی بوده و سهولت حمل و جابجایی، دسترسی آسان و سریع به اطلاعات رانندگان تاکسی در هر زمان و مکان، سرویس دهی راحت و سریع، مکانیزم کنترل آسان از طریق بازرسی و صرفه جویی در وقت و هزینه از مهم ترین مزایای آن به شمار می رود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون تعداد قابل توجهی از تاکسیرانان نسبت به دریافت مجوز هوشمند تاکسیرانی اقدام کرده اند اما هنوز برخی از آنان اقدامات لازم برای دریافت مجوز هوشمند را انجام نداده اند.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت دریافت مجوز هوشمند تاکسیرانی برای تمام تاکسیرانان، انتظار می رود آن دسته از تاکسیرانانی که تا کنون نسبت به دریافت این مجوز اقدام نکرده اند هر چه سریع تر اقدامات لازم برای دریافت مجوز را انجام دهند.
وی یادآور شد: امیدواریم با استفاده از فناوری های جدید و به روز دنیا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه داده و رضایت خاطر آنان را جلب کنیم.
پایان پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان