۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۷ نیروی جدید به شبکۀ تاکسی بی سیم سازمان اضافه شد
کد خبر: ۱۸۴۳۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۷ ساعت: ۱۰:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

۷ نیروی جدید به شبکۀ تاکسی بی سیم سازمان اضافه شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به استقبال شهروندان از خدمات شبکه تاکسی بی سیم و افزایش تعداد سرویس­دهی، ۷ نیروی جدید به این شبکه اضافه شده است.

 ۷ نیروی جدید به شبکۀ تاکسی بی سیم سازمان اضافه شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، عبدالعلی دربندی زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: یکی از بخش های سازمان، شبکه تاکسی بی سیم است که به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات ارائه می دهد.
وی اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بهترین و مجرب ترین نیروها را برای فعالیت در شبکۀ تاکسی بی سیم انتخاب کرده تا خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به شرایط جذی نیرو در شبکۀ تاکسی بی سیم عنوان کرد: داشتن سه سال سابقۀ فعالیت در تاکسیرانی، تحصیلات دیپلم به بالا، مالک خودرو بودن و در اختیار داشتن خودروی آژانسی، از جمله شرایط لازم برای پذیرش در شبکۀ تاکسی بی‌سیم به شمار می‌رود.
دربندی زاده گفت: همچنین مدل خودروی متقاضی فعالیت در شبکۀ تاکسی بی سیم نیز باید از 88 به بالا باشد.
وی با اشاره به جذب 7 نیروی جدید در شبکۀ تاکسی بی سیم سازمان خاطرنشان کرد: از مجموع 7 نیروی جدید که به شبکۀ تاکسی بی‌سیم سازمان افزوده شده است، یک نفر خانم و 6 نفر نیز آقا هستند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: شبکۀ تاکسی بی‌سیم سازمان از سال 85 با حضور تاکسیرانان آقا فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 86 نیز بانوان تاکسیران نیز در این شبکه فعال شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان