۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه کتاب به ایستگاه پایانی رسید
کد خبر: ۱۸۳۵۳۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نمایشگاه کتاب به ایستگاه پایانی رسید

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب با تمام فراز و نشیب‌هایش به ایستگاه پایانی رسید.

نمایشگاه کتاب به ایستگاه پایانی رسید

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب با تمام فراز و نشیب‌هایش به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات صبح قزوین ، در یازدهمین روز برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب، مراسم پایانی نمایشگاه با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران و سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه کتاب به همراه معرفی غرفه‌های برتر نمایشگاه برگزار شد.

پیش از این مراسم هم تفاهم‌نامه‌ اختصاص رایگان شهر آفتاب به نمایشگاه کتاب تا سال 1400 بین وزارت ارشاد و شهرداری تهران امضا شد.

در آیین پایانی نمایشگاه کتاب، علی لاریجانی در سخنانی با بیان اینکه کفران نعمت است که وقت را صرف جدال‌های بلاوجه کنیم اظهار کرد: آماده شدن شهر آفتاب این پیام را دارد که وقتی بخش‌های مختلف ما با هم هماهنگ کار کنند این هم‌افزایی باعث رشد فکری جامعه می‌شود.

همچنین علی جنتی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فضایی را فراهم کرده که همه‌ اهل فکر و قلم در چارچوب قانون بنویسند و منتشر کنند و از بعضی اعمال سلیقه‌ها و سخت‌گیری ها جلوگیری شده است.

محمدباقر قالیباف نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که شهر آفتاب به محلی برای تضارب آرای اهل اندیشه و قلم و همچنین ارتباط خوب حوزه اقتصاد و فرهنگ تبدیل شود.

سیدعباس صالحی هم گزارشی از عملکرد نمایشگاه کتاب داد و گفت: سی‌امین نمایشگاه کتاب از فردا جرقه می‌خورد.

بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در حالی به کار خود پایان می‌دهد که در ساعت‌های پایانی هم مردم در غرفه‌ها به خرید کتاب مشغول‌اند و در عین حال برخی غرفه‌ها جمع کردن کتاب‌های‌شان را شروع کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان