۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تغییر موضع امروز فتنه‌گران در جهت پیشبرد همان مسیر فتنه‌گری آنهاست
کد خبر: ۱۸۲۷۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۴ ساعت: ۱۵:۴۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

تغییر موضع امروز فتنه‌گران در جهت پیشبرد همان مسیر فتنه‌گری آنهاست

امام جمعه قزوین گفت: تغییر موضع فتنه گران برای پیشرفت همان مسیر فتنه گری آنهاست؛ به گونه‌ای که مشاهده می‌کنیم فردی که تا روز گذشته آمریکا را دوست ایران می‌پنداشت امروز شعارهایی می‌دهد که باعث تعجب همگان می‌شود.

تغییر موضع امروز فتنه‌گران در جهت پیشبرد همان مسیر فتنه‌گری آنهاست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های سیاسی-عبادی این هفته نمازجمعه قزوین اظهار کرد: عوامل نفوذ شیوه جدیدی را برای پیاده کردن توطئه‌های خود در کشور دنبال می‌کنند.
وی در ادامه افزود: در دسته بندی فتنه گران باید افراد زیادی را در نظر گرفت، عده‌ای فتنه گر مستقیم هستند یا با فتنه گران همراه شده‌اند، افرادی دیگری هم خود پدرخوانده فتنه گران بودند و برخی نیز در برابر فتنه ساکت بوده یا از فتنه گران حمایت کردند.
این خطیب نمازجمعه ادامه داد: این عده در گذشته گستاخانه در برابر بیانات رهبری ایستاده بودند و هم اکنون نیز همان رویه را دنبال می‌کنند.
وی اضافه کرد: فتنه گران امروز خیلی صریح و روشن در برابر انقلاب، نظام و اندیشه‌های امام و تحلیل مرگ بر آمریکا، زمینه سازی رابطه با آمریکا و ایادی آنها، نادیده گرفتن ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس حرف می‌زنند.
عابدینی یادآور شد: اصحاب فتنه فراوان در رسانه‌های مختلف صحبت‌های خود را مطرح می‌کنند اما در شرایط دیگری گویی سخنان و عملکرد گذشته خود را به فراموشی سپرده‌ و یکمرتبه موضع خود را تغییر می‌دهند.
وی اضافه کرد: تغییر موضع فتنه گران برای پیشرفت همان مسیر فتنه گری آنهاست؛ به گونه‌ای که مشاهده می‌کنیم فردی که تا روز گذشته آمریکا را دوست ایران می‌پنداشت امروز شعارهایی می‌دهد که باعث تعجب همگان می‌شود و باید از این افراد سوال کرد که آیا شما به این میزان از فتنه‌ها بیزار بودید که ما بی اطلاع بودیم؟
نماینده ولی فقیه در استان اذعان کرد: این فتنه گران به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی باید حقوق آنها را از حلقوم آمریکا بیرون کشید در صورتی که این تناقض گویی آنها در نگاه ملت ما به خوبی آشکار است.
وی با بیان اینکه نباید فریب عملکرد ریاکارانه این افراد را بخوریم، گفت: این شیوه جدید عوامل نفوذ است که در صورت نبود بصیرت لازم در صفوف متدینین تفرقه ایجاد می‌شود.

افرادی که جامعه را به سمت دوقطبی شدن می‌کشانند، در بین ملت ایران جایی ندارند

امام جمعه قزوین تاکید کرد: وحدت پس از ایمان و ولایت از بزرگترین نعمت‌ها برای ماست، وحدت در سایه ایمان به خدا و دوری از تفرقه ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه وحدت و یکپارپگی در شرایط غیبت امام زمان(عج) در سایه تبعیت از نائب ایشان یعنی ولی فقیه حفظ می‌شود، تصریح کرد: افرادی که جامعه را به سمت دوقطبی شدن می‌کشانند یا جامعه را در مقابل رهبر قرار می‌دهند به لطف خدا در چشمان بصیر ملت ایران جایی نداشته و اهمیتی برای مردم ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان کرد: ما باید مطیع خدا باشیم و تابع به معنای پیروی از یک حقیقت است و تبعیت از پروردگار به معنای حرکت با عشق و علاقه از امر الهی و پرهیز از گناهان است، این شرایط به داشتن تقوا نیازمند است.
وی عنوان کرد: ما با کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر به خصوص در محیط‌های اداری و تشکیلاتی به دنبال تملق گویی رفته‌ایم که به شدت مورد نهی اسلام است.
عابدینی با اشاره به حادثه خان طومان در سوریه گفت: شاید بتوان گفت برای هزارمین بار شاهد خیانت آمریکا و هم پیمان وی یعنی کشور ترکیه در نقض آتش بس در سوریه بودیم و منطقه خان طومان اهمیت بالایی دارد و با خیانت این کشورها زمینه سقوط آن فراهم شد.
وی افزود: هم اکنون نبرد در این منطقه در جریان است و دنیای مقاومت برای پیروزی رزمندگان اسلام در این شهر دعا می‌کند تا زمینه نابودی اشرار تروریست فراهم شود.
این خطیب نمازجمعه با اشارخ به انتخاب دکتر علی عسگری به ریاست رسانه ملی توسط رهبر معظم انقلاب اذعان کرد: وی پیشنه مبارزه با طاغوت را در کارنامه انقلابی خود دارد و سالیان متمادی در صداوسیما خدمت کرده است.
وی ادامه داد: رهبری نکته‌ای در حکم مدیریت جدید صداوسیما بیان کردند که برای همه عامل باید مورد توجه قرار بگیرد، ایشان فرمودند نیروی‌های انقلابی را حفظ کنید، یعنی در ابتدا جذب قوی داشته باشید.
عابدینی عنوان کرد: صداوسیما مکان بسیار حساسی است اگر افرادی با تفکرات التقاطی و مسموم وارد آن شوند آسیب آن صدچندان می‌شود، همچنین علاوه بر حفظ نیروهای انقلابی باید آنها را تربیت کرد و ما همین انتظار را در همه استان‌ها از صداوسیما داریم که انسان‌های مومن و انقلابی و متعهد را به کار گرفته تا زمینه اعتلای کشور فراهم شود.
امام جمعه قزوین در پایان سالگرد ارتحال عالم زاهد و فقیه اهل دل مرحوم بهجت فومنی را که تاثیر نفس وی در فرهنگ کشور به خوبی نمایان بود را تسلیت گفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان