۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۸۱۱۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۱۴:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین:

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: هجدهمین جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می‌شود.

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در قزوین برگزار می‌شود
عسگر علی جوانبخت، مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز استان قزوین اظهار کرد: 75 درصد از تعهدات ایجاد شده توسط خیرین تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: با تلاش و همت خیرین مدرسه ساز از 15 میلیارد تومان تحقق ایجاد شده در سال گذشته، 11 میلیارد و 500 میلیون تومان تحقق یافته است که امیدواریم تا 23 اردیبهشت ماه، 10 درصد دیگر از این تعهدات تحقق یابد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری میزان تعهدات خیرین به 18 میلیارد تومان افزایش یابد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز بیان کرد: هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، روز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه با حضور مرتضی رئیسی، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می‌شود.

جوانبخت تصریح کرد: نمایشگاه هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین نیز به منظور ارائه توانمندی‌های دانش‌آموزان مناطق مختلف آموزش و پرورش استان روز چهارشنبه ( 22 اردیبهشت ماه) ساعت 8 با حضور مسئولان استانی در دانشگاه فرهنگیان افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین سال گذشته رتبه چهارم کشوری را کسب کرد و معیار این انتخاب، کیفیت بالا و تنوع برنامه‌های مراسم و استفاده از سخنان خیرین همچنین افزایش جذب کمک خیرین مدرسه ساز بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: صرف هر هزینه و بودجه‌ای در آموزش و پرورش در واقع سرمایه گذاری است و همه نهادها و ارگان‌ها باید با آموزش و پرورش در جهت تحقق اهداف همکاری کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان