۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برای ایجاد اشتغال در روستاها تسهیلات می دهیم
کد خبر: ۱۷۹۶۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۹ ساعت: ۱۱:۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج سازندگی تاکستان :

برای ایجاد اشتغال در روستاها تسهیلات می دهیم

مسئول بسیج سازندگی تاکستان از آمادگی بسبج سازندگی برای اعطلای تسهیلات به ایجاد اشتغال در روستاها با هدف ترویج فرهنگ کار و ایجاد نشاط در روستاها خبر داد.

 برای  ایجاد اشتغال در روستاها  تسهیلات می دهیم
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ؛ محمد رحمانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان گفت: در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی
اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال در روستاهای شهرستان با هدف باعث ایجاد شور ونشاط و امیدوار شدن مردم به نظام و جلوگیری از مهاجرت از روستا، برابر دستورالعملها هستیم.
رحمانی گفت: بومی کردن اقتصاد تنها راه شکست تحریم های دشمنان انقلاب و نظام است اقتصادمقاومتی را می توان اقتصادی تعریف کرد که درآن به تقویت زیر ساخت های جدید اقتصادی درداخل و خارج کشور با هدف تامین و درآمد و تولید ثروت برای جامعه ،توجهی ویژه می شود.
وی گفت: بهترین راه کارها برای اقتصاد مقاومتی وابستگی کمتر نفت، استفاده ازمحصولات داخلی، مدیریت مصرف و مردمی کردن اقتصاد است.
وی افزود : تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها، طی سالیان گذشته که برروی اقتصاد متمرکزشده است بی سبب نیست واقتصاد مقاومتی بسیاری از فشارها و تحریم ها را تاحدود زیادی حنثی نموده است اما برای تحقق اوامر رهبری درحوزه اقتصاد می بایست بنیادی ترین مسئله که ایشان درباره اقتصاد مطرح نموده اند نگاه ویژه داشت.
رحمانی اضافه کرد: امروز بسیج سازندگی باارائه طرح های اقتصادی وبا ایجاد مشارکت های مردمی و حتی با دخیل کردن همه اقشار در بخش های اقتصادی توانسته است کمک خوبی به اقتصاد کشور داشته باشد.
رحمانی گفت: بسیج سازندگی برای موثرتر شدن فعالیت های اقتصادی، دوره­ های مهارتی فنی و حرفه ­ای ، بازاریابی و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی را برگزار خواهد کرد.
این مسئول تصریح کرد: بسیج سازندگی ناحیه امام علی (ع)با همکاری دستگاه های اجرایی توانسته خدمات بسیاری رادر عرصه های بهسازی ،نوسازی و زیبا سازی مدارس، منابع طبیعی ،کشاورزی و آبخیز داری ،خدمات بهداشت و درمان ،آموزش و پرورش به مردم شهرستان ارائه دهد.
وی ادامه داد: این ناحیه در سال 94بیش از سی میلیارد ریال تسهیلات در عرصه های مختلف جهت دستیابی به اهداف عملیاتی اقتصاد مقاومتی پرداخت نموده است، و سال جاری نیز اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل میباشد تلاش می کند در جهت تحقق شعار سال ازهیچ کوششی دریغ نکند.
این مسئول بسیج سازندگی عنوان کرد: خدمت رسانی به مناطق محروم نشاط و ترویج فرهنگ کارو تلاش، کسب تجربیات فنی و مهارتی و همچنین کمک به اقتصاد جامعه از جمله نتایج فعالیت های بسیج سازندگی در تاکستان می باشد
رحمانی در پایان اظهار داشت: برگزاری دوره های مهارتی و فنی حرفه ای در عرصه های دامداری، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری اردوهای متخصصین کشاورزی، اردوهای هجرت دانش آموزی، برگزاری همایش های سبک زندگی اسلامی، کلاسهای مهارت زندگی، نمونه ای از اقدامات بسیج سازندگی تاکستان در سال گذشته می باشد.
انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان