۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مهلت ثبت نام آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي تمدید شد
کد خبر: ۱۷۷۷۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۵ ساعت: ۱۲:۵۲ ↗ لینک کوتاه

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین:

مهلت ثبت نام آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي تمدید شد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مهلت ثبت نام آزمون ورودي دبيرستان‌هاي نمونه دولتي سال تحصيلي ۹۶-۹۵ تمدید شد.

مهلت ثبت نام آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي تمدید شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سعید پاینبرد، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص ثبت‌نام مدارس نمونه دولتی اظهار کرد: کلیات دستورالعمل برگزاری آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی سال تحصیلی 96-95 جهت اجرا به مناطق آموزش و پرورش استان ابلاغ شد.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون افزود: ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی از 25 فروردین ماه سال جاری آغاز و تا روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و دانش‌آموزان داوطلب می‎توانند از طریق مدارس محل تحصیل نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

پاینبرد تصریح کرد: آزمون ورودی در روز جمعه 4 تیرماه سال جاری رأس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 8 واحد آموزشی دوره اول متوسطه و 10 واحد آموزشی دوره دوم متوسطه به عنوان مدارس نمونه دولتی در استان قزوین فعالیت می کنند که دوره اول متوسطه شامل 4 مدرسه در قزوین، یک مدرسه در بویین زهرا و آبیک و 2 مدرسه در تاکستان می‌باشد، همچنین دوره دوم متوسطه نیز شامل 4 مدرسه در قزوین، 2 مدرسه در آبیک، 2 مدرسه در تاکستان، 1 مدرسه در البرز و بویین زهرا می‌باشد.

گفتنی است بالغ بر 4 هزار و 457 دانش آموز در 18 مدرسه نمونه دولتی استان تحصیل می‌کنند که از این تعداد 2 هزار و 406 نفر دختر و 2 هزار و 51 نفر پسر هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان