۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین یادگیری فرایند عکاسی با کتاب جامع عکاسی دیجیتال
کد خبر: ۱۷۵۴۲۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

یادگیری فرایند عکاسی با کتاب جامع عکاسی دیجیتال

کتاب جامع عکاسی دیجیتال نوشته بن لاگ و ترجمه شده توسط داریوش اسماعیلی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در اختیار علاقه‌مندان به عکاسی است.

یادگیری فرایند عکاسی با کتاب جامع عکاسی دیجیتال

کتاب جامع عکاسی دیجیتال نوشته بن لاگ و ترجمه شده توسط داریوش اسماعیلی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در اختیار علاقه‌مندان به عکاسی است.

به گزارش سرویس بازار صبح قزوین ، کتاب جامع عکاسی دیجیتال در 624 صفحه و در شمارگان یک‌هزار و 500 جلد توسط انتشارات فرهنگسرا میردشتی به چاپ رسیده است.

در این کتاب توضیحات مفصلی درباره مطالبی همچون: چشم، ذهن، نور و تصویر، دوربین خود را بشناسید، ساختمان دوربین، انتقال تصاویر، حسگرهای تصویر، مبانی نوردهی، حالت برنامه، نوردهی پیشرفته، یافتن سوژه و ترکیب‌بندی تصویر، نورپردازی، عکاسی با فرمتRaw، پروژه‌های ویژه، جریان کار، جریان کار و ویرایش و اولین گام‌ها، درست کردن سایه‌روشن‌ها، درست کردن رنگ، ویرایش تصویر در فرمت Raw، قالب‌گذاری، تبدیل تصویر به سیاه و سفید، لایه‌، روتوش کردن و جلوه‌های ویژه، چسباندن تصویرهای پانورما به یکدیگر و آمیختن تصویرهای HDR و خروجی آمده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: ویرایش ششم کتاب جامع عکاسی دیجیتال، تغییرهای بسیاری را نسبت به نسخه‌های پیشین به خود دیده است، ولی این تغییرها بیشتر در فصل‌های مربوط به فرآیند پس از تولید صورت پذیرفته‌اند؛ زیرا در عکاسی امروز بیشترین پیشرفت‌ها در زمینه تولید نرم‌افزار رخ می‌دهد.

توسعه نرم‌افزارها به معنی نیاز به آموختن روش کار ابزارهای جدید است، ولی آموزش عکاسی نسبت به گذشته با تغییر چندانی همراه نبوده است. از نظر فنی، بیشتر چیزهایی که باید آموخته شوند، هنوز به مفاهیم بنیادی نوردهی مربوط می‌شوند.

در ادامه مقدمه کتاب جامع عکاسی دیجیتال می‌خوانیم: نیمی از این کتاب به بنیادهای ضروری فرایند گرفتن عکس اختصاص یافته است.

به احتمال قوی در صفحات این کتاب چیزهایی را خواهید یافت که به پیشرفت شما در زمینه عکاسی و دست یافتن به سطح بالاتری از مهارت یاری خواهد رساند.

کتاب جامع عکاسی دیجیتال در قطع خشتی بزرگ با قیمت یک صد و چهل هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش صبح قزوین ، بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه برای اولین بار در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان