۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شهرک پرورش ماهیان خاویاری در تالش راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۱۷۴۷۳۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شهرک پرورش ماهیان خاویاری در تالش راه‌اندازی می‌شود

فرماندار تالش گفت: با تمام توان جهت راه‌اندازی شهرک پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان تلاش خواهیم کرد.

شهرک پرورش ماهیان خاویاری در تالش راه‌اندازی می‌شود

فرماندار تالش گفت: با تمام توان جهت راه‌اندازی شهرک پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه گیلان، علی فتح اللهی در جلسه سرمایه گذاری شهرک ماهیان خاویاری در شهرستان اظهار کرد: شیلات با اجرای کارهای جدیدی همچون پرورش ماهیان خاویاری با استفاده از آب دریای خزر به کمک بخش خصوصی، پتانسیل‌های موجود دراین بخش را بالفعل کرده است.

وی بابیان اینکه شهرستان تالش با دارابودن 92 کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، طولانی‌ترین ساحل را در استان گیلان دارد، خاطرنشان کرد: باید از اراضی این نوارساحلی، به شکل ایده‌آلی برای پرورش ماهیان خاویاری بهره‌مند شد.

فرماندار تالش اضافه کرد: با توجه به وجود اراضی ساحلی مناسب و فعالیت خوب شیلات درمنطقه در زمینه برطرف کردن مشکلات و تنگناهای موجود در جهت توسعه آبزی پروری با هدف تولید گوشت ماهیان خاویاری و اشتغال زایی برای تحصیلکرده ها و بومیان منطقه خواستار همکاری شیلات شد و جهت تحقق این مهم اعلام آمادگی کرد.

فتح اللهی، اراضی ساحلی این شهرستان را برای تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری مناسب دانست و خاطرنشان کرد: ظرفیت های سرمایه‌گذاری فراوانی با هدف تولید و اشتغالزایی در حوزه شهرستان تالش وجود دارد و با تمام توان جهت راه اندازی شهرک پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش صبح قزوین ، قرار است شهرک ماهیان خاویاری با حضور بخش خصوصی جهت تولید ماهیان خاویاری در زمینی به مساحت 36 هکتار در عرصه‌های منابع طبیعی احداث شود.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان