۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین جشنواره جابربن‌حیان با شرکت بیش از ۴۷ هزار دانش‌آموز به کار خود پایان داد
کد خبر: ۱۷۳۴۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۸ ساعت: ۱۱:۲۰ ↗ لینک کوتاه

معاون آموزش ابتدایی قزوین:

جشنواره جابربن‌حیان با شرکت بیش از ۴۷ هزار دانش‌آموز به کار خود پایان داد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: جشنواره جابربن حيان در دوره ابتدايي و با شركت ۴۷ هزار و ۶۱۴ نفر دانش آموز پايه اول تا ششم ابتدايي در سطح آموزشگاهي، منطقه اي و استاني برگزار شد.

جشنواره جابربن‌حیان با شرکت بیش از ۴۷ هزار دانش‌آموز به کار خود پایان داد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ،  رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره جابربن حیان گفت: آموزش ابتدایی استان در راستای ماموریت خود مبنی بر ایجاد زمینه یادگیری لذت بخش و پایدار برای دانش آموزان در جهت دستیابی به اهداف دوره ابتدایی در ساحت های مورد تاکید سند تحول بنیادین و توصیه های مجامع علمی، آموزشی و فرهنگی جهانی، طرح پروژه های علمی را تحت عنوان جشنواره جابربن حیان در مدارس ابتدایی استان قزوین اجرا نمود.

وی افزود: جشنواره جابربن حيان (پروژه هاي علمي دانش آموزان) در دوره ابتدايي و با شركت 47 هزار و 614 نفر دانش آموز پايه اول تا ششم ابتدايي در سطح آموزشگاهي، منطقه اي و استاني برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی استان خاطرنشان کرد: مرحله استاني جشنواره جابربن حيان در سالن ورزشی شقایق اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور دانش آموزان صاحب اثر برگزار شد، در اين جشنواره 316 نفر به مرحله استاني راه پيدا نمودند و 143 نفر به نمايندگي از كارهاي گروهي، پروژه هاي خود را به معرض نمايش گذاشتند.

معاون آموزش ابتدايي استان تصریح کرد: از ابتداي آغاز سال تحصیلی فعالیت جشنواره جابربن حیان در مدارس ابتدایی آغاز گردید و در مراحل آموزشگاهی، منطقه ای و استانی برگزار شد.

گفتنی است مسئولین با حضور در نمایشگاه از فعاليت دانش آموزان و از كليه آثار آنها بازديد و به توضيحات آنها توجه نمودند. همچنین این نمایشگاه با استقبال خوب فرهنگیان، مسئولین، کارشناسان ،دانش آموزان و اولیای گرامی قرار گرفت. در مراسم اختتاميه به كليه دانش آموزان شركت كننده تقديرنامه و تندیس جشنواره اهدا شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان