۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بیمارستان خصوصی رامتین پلمپ شد
کد خبر: ۱۷۳۰۶۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بیمارستان خصوصی رامتین پلمپ شد

مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت از پلمپ بیمارستان رامتین به دلیل به خطر انداختن جان بیماران خبر داد.

بیمارستان خصوصی رامتین پلمپ شد
سید علی میر دهقان مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان در خصوص تخلف بیمارستان خصوصی رامتین گفت: همه مراکز درمانی کشور ملزم به رعایت ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت هستند.

وی افزود: بیمارستان خصوصی رامتین دو مشکل عمده دارد یکی بحث زیست محیطی است که پیرو شکایات مطرح شده پرونده سازی شده و پیگیری آن در قوه ی قضاییه به جریان افتاده است و موضوع دیگر بحث ارائه ی خدمات و اطمینان از سلامت جان بیماران است.

وی ادامه داد: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تمام اقدامات این بیمارستان را تحت کنترل داشته و با توجه به گزارشهای نظارتی، به قوه ی قضاییه  در خصوص بیمارستان رامتین شکایت کرده است. 

میردهقان با بیان این که ارائه ی خدمت نامناسب این بیمارستان جان بیماران را به خطر انداخته است، گفت: شب گذشته این بیمارستان پلمپ شد و باید منتظر گزارشهای بعدی برای اطمینان از عملکرد صحیح این بیمارستان باشیم. 

مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت ضمن تاکید بر اینکه پرسنل پرستاری این بیمارستان دارای صلاحیت لازم نبودند، گفت: پرستاران این بیمارستان با مدارک غیر پرستاری در این بیمارستان کار می کردند و هیچ پزشکی در بیمارستان رامتین برای ارائه ی خدمت به بیماران حضور نداشت.

انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان