۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۲۲ آذر/ اختلاف درون خانوادگی مبدل به مبارزه با نظام
کد خبر: ۱۷۲۴۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روز شمار هشت ماه نبرد مقدس؛

۲۲ آذر/ اختلاف درون خانوادگی مبدل به مبارزه با نظام

در دوران اختناق و طاغوت و به برکت انقلاب اسم و رسمی پیدا کردند و همه چیزشان از انقلاب است،می بینید که دشمن انقلاب چطوربراق شدند،آماده شدند،صف کشیدند،خوشحال اند،یک اختلاف "درون خانوادگی" را یک عده ای تبدیل کردند به مبارزه با نظام.

۲۲ آذر/ اختلاف درون خانوادگی مبدل به مبارزه با نظام

به گزارش صبح قزوین ،پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: رهبر معظم انقلاب در جمع مبلغان و روحانیون ماه محرم فرمودند: عقل حکم می کند ،در قضییه اهانت به امام (ره) به جای آنکه منکر اصل قضییه شوید،اهانت را محکوم کنید و بالاتر از آن به حقیقت و عمق این اقدام پی ببرید و متوجه شوید که دشمن کجا را هدف گرفته و به دنبال چیست.

عده ای قانون شکنی کردند،ایجاد اغتشاش کردند،مردم به ایستادگی در مقابل نظام تا جایی که می توانستند تشویق کردند،حالا تیغ آن ها نبرید و کاری را که می خواستند نشد آن بحث دیگری است ،آن ها تلاش کردند ،زبان دشمن انقلاب و اسلام را دراز کردند و به آن ها جرات دادند.
کاری کردند که دشمنان امام خمینی (ره)،آن کسانی بغض حضرت امام را در دل داشتند جرات پیدا کنند و بیایند در دانشگاه و به عکس امام اهانت کنند ،کاری کردند که دشمن مایوس و نا امید جان بگیرد.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کردند: آن قانون شکنی آن ها و تشویق مردم به اغتشاش و کشاندن مردم به عرصه اغتشاش گری،این هم نتایج اینها.

وی در ادامه فرمودند: من تعجب می کنم .
کسانی که اسم و رسم خودشان را از انقلاب دارند.
بعضی از این آقایان یک سیلی برای انقلاب نخوردند در دوران اختناق و طاغوت و به برکت انقلاب اسم و رسمی پیدا کردند و همه چیزشان از انقلاب است،می بینید که دشمن انقلاب چطوربراق شدند،آماده شدند،صف کشیدند،خوشحال اند،یک اختلاف "درون خانوادگی" را یک عده ای تبدیل کردند به مبارزه با نظام،البته اینها اقلیت اند،کوچک اند،در مقابل عظمت ملت ایران صفرند.

پایگاه اطلاع رسانی دولت: احمدی نژاد در جلسه هئیت دولت با بیان اینکه توهین کنندگان به امام خمینی(ره) در بین ملت جایگاهی ندارند،ولی می خواهند  با سوء استفاده از فضای ملکوتی و انسانی ایران عقده های اسکتبار و رژیم صهیونیستی نسبت به ملت ایران را باز گشایی کنند گفت: نباید عده ای به خاطر قدرت طلبی در دنیا مجری آرزوهای سیاست های صهیونیست ها شوند که البته با خود این آرزوها را به گور خواهند برد.
رئیس جمهور تصریح کرد: "ای کاش نبودیم ببینیم عده ای گستاخانه به امام خمینی (ره) تعرض کرده اند.

images (26)

ایسنا: جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران تحصن خود را در مسجد این دانشگاه آغاز کرده و خواستار برخورد با عوامل فتنه تلخ اخیر شدند.

خبر نامه دانشجویان ایران: هم زمان در بسیاری از دانشگاه های سراسرکشور دانشجویان،استادان و کارکنان دانشگاه با تجمع های اعتراض آمیز و سیاهپوش کردن دانشگاه از فتنه انگیزی های به وجود آمده اعلام انزجار کردند.

پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین خلق(منافقین): تندیس ندا(آقا سلطان) شهید ملی قیام سراسری مردم ایران که با چشمان باز و با پیام روشن آزادی به دست دژخیمان در 30خرداد،به خاک افتاد از طرف مریم رجوی،رئیس جمهور برگزیده مقاومت به رئیس پارلمان ایتالیا آقای فرانکو فینی اهدا شد.
فرانکو فینی،نیز هدیه رجوی بسیار تشکر کرد و گفت : پارلمان ایتالیا در کنار همه کسانی است که برای آزادی ایران و دفاع از حقوق بشر مبارزه می کنند.

انتهای پیام/7007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان