۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین برداشت از دارایی‌های ایران نتیجه عقب‌نشینی‌‌های قبلی مقابل آمریکاست
کد خبر: ۱۷۱۴۹۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برداشت از دارایی‌های ایران نتیجه عقب‌نشینی‌‌های قبلی مقابل آمریکاست

نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس گفت که حکم دیوان عالی آمریکا به برداشت ۲ میلیون دلار از دارایی‌های ایران به‌ علت تن دادن به خواسته‌‌های این کشور و افکار و راهبرد دولتمردان در تلاش برای توسعه رابطه با غرب است.

برداشت از دارایی‌های ایران نتیجه عقب‌نشینی‌‌های قبلی مقابل آمریکاست

روح‌الله عباس‌پور نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره حکم دیوان عالی آمریکا در برداشت 2 میلیون دلار از دارایی‌های مسدود شده جمهوری اسلامی ایران در این کشور جهت پرداخت به خانواده قربانیان آمریکایی پایگاه نیروی دریایی در لبنان گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در اوایل انقلاب جمله‌ای مطرح کردند مبنی بر اینکه اگر در برابر دشمن یک قدم عقب‌نشینی کنیم دشمن صد قدم به جلو می‌آید.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به افکار و راهبرد دولتمردان ما آگاه شده است و می‌داند که آنها همه تلاش خود را بر روی توسعه رابطه با غرب گذاشته‌اند، اظهار داشت: دیوان عالی آمریکا 2 میلیارد دلار از درآمدهای بلوکه شده ایران را مصادره کرده است تا به کسانی پرداخت کند که در خاک کشورهای دیگر مستقر بودند.

عباس‌پور با یادآوری بی‌اعتمادی رهبر معظم انقلاب به آمریکا در جریان مذاکرات هسته‌ای گفت: دولت ما همه تعهدات خود را در برجام انجام داد به طوری که آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای گفت که ایران فراتر از انتظار ما به تعهدات خود عمل کرده است.

وی افزود: ما اکنون صنعت هسته‌ای خود را تعطیل کرده‌ایم اما طرف مقابل با زیاده‌خواهی به دنبال تعطیل کردن صنعت موشکی ما نیز هست که اگر در آن نیز موفق شود پس از آن به دنبال محدودسازی یا از بین بردن نیروهای دفاعی از جمله سپاه هم خواهد آمد.

نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کجا مقابل دشمن ایستاده‌ایم و از آرمان‌های انقلاب خود دفاع و پاسداری کرده‌ایم دشمن به عقب رفته و به عکس هر کجا تن به خواسته او داده‌ایم، گام‌های زیاده‌خواهانه بیشتری برداشته است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان