۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آینده جهان براساس معماری خدا شکل می گیرد
کد خبر: ۱۶۹۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

آینده جهان براساس معماری خدا شکل می گیرد

نماینده ولی فقیه در استان اذعان کرد: مردم هر روز بیش از پیش به عدالت، صداقت، اخلاق، علم و دانش و ایمان روی می‌آورند و این نوید آن را می‌دهد که آینده جهان بر اساس معماری خدا شکل خواهد گرفت.

آینده جهان براساس معماری خدا شکل می گیرد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان در جلسه کارکنان دادگستری استان قزوین که با حضور صادقی معاون قوه قضائیه در سالن اجتماعات دادگستری استان قزوین برگزار شد، با بیان این‌که در طول تاریخ تمدن‌ها در کنار رودها شکل گرفته‌اند، اظهار کرد: امام علی (ع) نوید تمدنی را داده که توسط فرزند ایشان یعنی امام زمان (عج) جهانی خواهد شد.
وی تصریح کرد: امام علی (ع) به خاطر بهره‌مندی از علم و آگاهی از آثار ظلم می‌فرمایند که اگر هفت اقلیم را با آنچه در زیر آسمان‌هاست به من دهند تا خدا را نافرمانی کنم که پوست جوی را از مورچه‌ای ناروا بگیرم، چنین نخواهم کرد و ایشان به خاطر این علم و آگاهی هرگز نمی‌توانستند ظلمی را مرتکب شوند.
امام‌جمعه قزوین ادامه داد: امام علی (ع) فرموده‌اند هر جمله‌ای که من می‌گویم چشمه حیات است که همه انسان‌ها به آن محتاج هستند و با پیوند این چشمه‌ها رودی را شکل می‌گیرد که عصاره آن در نهج‌البلاغه مشاهده می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: تا کنون هر شهر یا کشوری که برج‌های سر به فلک کشیده داشت را صاحب تمدن می‌دانستند در حالی که این پوسته زمین است و امام علی (ع) از حقیقت انسان سخن گفته و تمدنی که در کنار رود جاری تمدن علوی شکل می‌گیرد، تمدن انسانی است و محصولش حیاط طیبه و مجری آن منجی عالم بشریت خواهد بود.
وی یادآور شد: امام علی (ع) برای احیای حق حکومت را پذیرفت و مقام دنیا برای ایشان هیچ ارزش و جایگاهی نداشت و اگر امروز بتوانیم حقی را احیا کنیم و باطلی را بمیرانیم کارمان ماعنداللهی خواهد بود.
عابدینی افزود: دنیا پر است از قربانیانی که عهد و پیمان خود را با خدا و مردم شکستند تا در دنیا صاحب موقعیت و مقام شوند و بر ثروت‌های خود بیفزایند و نباید فرصت گران‌بهای عمر را در راه این امور تلف کرد.
امام‌جمعه قزوین اظهار کرد: اگر نگاهمان به توده‌های مردم باشد به خوبی درمی‌یابیم که مردم هر روز بیش از پیش به عدالت، صداقت، اخلاق، علم و دانش و ایمان روی می‌آورند و این نوید آن را می‌دهد که آینده جهان بر اساس معماری خدا شکل خواهد گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان