۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ابلاغیه به مدارس سمنان برای استقبال از رئیس‌جمهور + سند
کد خبر: ۱۶۸۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳۱ ساعت: ۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

به همت مسئولان آموزش و پرورش؛

ابلاغیه به مدارس سمنان برای استقبال از رئیس‌جمهور + سند

آموزش و پرورش شهرستان سمنان با ارسال ابلاغیه ای به مدیران مدارس از آنها خواست همراه با دانش آموزان خود در مراسم استقبال از رئیس جمهور حضور یابند.

 ابلاغیه به مدارس سمنان برای استقبال از رئیس‌جمهور + سند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین  ، در آستانه سفر رئیس جمهور به سمنان، مدیران و دستگاه های اجرایی استان سمنان در حال تلاش برای حضور بیشتر اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال هستند.

در این میان آموزش و پرورش استان هم با داشتن جمعیت زیاد تحت پوشش خود نقش مهمی در این سازماندهی ایفا کرده است به گونه ای که مسئولان این دستگاه با ابلاغ بخش نامه های متعدد به مدیران و معلمان مدارس و صدور دعوتنامه  تلاش می کنند جمعیت بیشتری را در این مراسم سازماندهی کنند.

دانا بیان این نکته را ضروری می داند که استقبال از رئیس جمهور محترم به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور و شخص دوم کشور امری بسیار پسندیده و ممدوح است اما اینکه فعالیت های آموزشی مدراس و مراکز آموزشی استان چند روز مانده به انجام این سفر تحت الشعاع قرار بگیرد قطعا مورد قبول شخص ریاست جمهوری هم نیز نیست.

در جدیدترین اقدامات صورت گرفته، آموزش و پرورش شهرستان سمنان با ارسال ابلاغیه ای به مدارس از مدیران مدارس خواسته است تا به همراه دانش آموزان خود در مراسم استقبال حضور یابند.


گفتنی است طی روزهای گذشته نیز تصاویری از نامه نگاری و اقدامات آموزش و پرورش استان برای حضور بیشتر دانش آموزان و معلمان در این مراسم و اختصاص سهمیه به هر مدرسه در رسانه ها منتشر شده بود که با واکنش گسترده افکار عمومی مواجه شد.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان