۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دیدار مسئولان بسیج رسانه با خانواده‌های شهدای رسانه‌ای ارتش
کد خبر: ۱۶۷۷۹۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دیدار مسئولان بسیج رسانه با خانواده‌های شهدای رسانه‌ای ارتش

همزمان با ۲۹ فروردین "روز ارتش" جمهوری اسلامی ایران، "مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه به همراه حجت الاسلام و المسلمین حسنی جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، سردار طهماسبی جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج و جمعی از خبرنگاران با خانواده‌های شهدای رسانه‌ای ارتش دیدار کرد.

دیدار مسئولان بسیج رسانه با خانواده‌های شهدای رسانه‌ای ارتش

همزمان با 29 فروردین "روز ارتش" جمهوری اسلامی ایران، "مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه به همراه حجت الاسلام و المسلمین حسنی جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، سردار طهماسبی جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج و جمعی از خبرنگاران با خانواده‌های شهدای رسانه‌ای ارتش دیدار کرد.

به گزارش صبح قزوین ،در این دیدار باشکوه که به بهانه پاسداشت و یاد و خاطره شهدای رسانه‌ای ارتش برگزار شد، جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ارتش با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع‌مقدس را گرامی داشت و گفت: برای ما در هر جا و هر مسئولیتی که باشیم مقام شهدا بسیار حائز اهمیت بوده چرا که ما هرچه داریم از شهداست.

وی اظهار کرد: اگر امروز در کشورمان امنیت وجود دارد و ما به راحتی زندگی خود را سپری می‌کنیم از ایثارگری‌های شهدا و شما خانواده‌های شهدا است که مقتدرانه در مقابل از دست دادن عزیزانتان با تحمل درد و رنج‌های فراوان ایستادگی کردید و به ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت پرداختید.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: شهیدان حیات طیبه را ترسیم کردند؛ دلم برای جوانانی که از فضای شهیدان دور هستند می‌سوزد چرا که این ظرفیت بزرگ را از دست می‌دهند.

بصیری مسئول بسیج رسانه نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهدا اظهار کرد:شهیدان نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند، خدا را شکر این مجالس باعث می‌شود از شهیدان بیشتر یاد شود و امیدواریم که مورد رضایت شهدا قرار گیریم.

وی تاکید کرد: همه رسانه‌ها باید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازند و با تاسی از شهدا با جنگ نرم دشمن مقابله کنند.

در این مراسم که با خانواده شهدای گرامی " علی علیزاده تبریزی" و "حسین مشکین" دیدار شد، خانواده‌های این شهدا به گفت‌وگو در مورد خاطرات و حضور شهدا بین اعضای خانواده خود پرداختند که متعاقبا حاصل این گفت‌وگوها در سایت رسمی بسیج رسانه منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان