۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین باید در اجرای مقررات نسبت به جانبازان، ملاحظات لازم را در نظر گرفت
کد خبر: ۱۶۶۰۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۶ ساعت: ۱۶:۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی قزوین:

باید در اجرای مقررات نسبت به جانبازان، ملاحظات لازم را در نظر گرفت

فرمانده انتظامی قزوین گفت: هدف از قانون رعایت سلامت افراد است بنابراین اگر به‌کارگيري آن سلامت جانبازان را به خطر مي‌اندازد، باید در اعمال قانون و مقررات ملاحظات لازم صورت پذيرد.

باید در اجرای مقررات نسبت به جانبازان، ملاحظات لازم را در نظر گرفت
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سردار مهدي محمودي، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در جلسه ديدار و بررسي مسائل جامعه جانبازان قزوين، ضمن تقدير و تشکر از ايثارگري‌هاي سرداران جانباز و يادگاران دفاع مقدس، اظهار کرد: باعث مباهات و افتخار است که جانبازان بزرگوار لحظاتي را در جمع مسئولان انتظامي استان سپري مي‌کنند.
وی افزود: جانبازان شهيدان زنده‌اي هستند که در بهترين دوران زندگي خود جانشان را به دست گرفته و براي دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي و آرمان‌هاي ولي فقيه و امام راحل راه جبهه‌ها را پيش گرفتند و از کيان و شرف نظام دفاع کرده و به درجه عظيم جانبازي نائل شدند.
سردار محمودی با تشريح توفيقات مجموعه پليس استان در ايجاد امنيت براي مردم و ايجاد ناامني براي هنجارشکنان در راستاي حفظ ارزش‌هاي انقلاب و آرمان‌هاي مقدس نظام ابراز کرد: پليس خدمتگذار، با تمام نيت حرفه‌اي، قلبي و اعتقادي، خود را سرباز ولايت و تابع محض ولي امر مي‌داند و تلاش مي‌کند تا يک امنيت پايدار، براي جامعه ايجاد نماید.


فرمانده انتظامي استان قزوين گفت: همکاري همه دستگاه‌ها و نهادهاي دولتي در فراهم آوردن امنيت کامل براي جامعه، نقش اجتناب ناپذيري داشته و مردم نيز از سوي ديگر باید به قانون تمکين کرده و براي داشتن يک شرايط امن و ويژه در کنار پليس قرار بگيرند.
سردار محمودي خاطرنشان کرد: پليس افتخار مي‌کند که خادم مردم باشد و بايد تمام حيثيت و اعتبار و غيرت و همت خود را براي اين مردم صرف کند در نتيجه به عنوان نماينده مردم در محافل و جلسات کلان حاضر مي‌شود.
وي احترام به قانون را رعايت واجبات و نوعي عبادت دانست و عنوان کرد: در کنار اعمال کامل و مقتدرانه مقررات، ما وظيفه داريم که شرايط را براي تردد و زندگي جانبازان تسهيل کنيم تا شايد بتوانيم از جانفشاني و ايثارگري آنان، به نوبه خود قدرداني کنيم.

لحظه به لحظه نگاه و کردار جانبازان اسلام عبادت است

فرمانده انتظامي استان قزوين لحظه به لحظه نگاه و کردار جانبازان اسلام را عبادت دانست و تاکيد کرد: اين افتخار ما است که بدون منت به جامعه جانبازان و خانواده شهدا خدمت رساني کنيم، بنابراين همه جانبازان سرافراز مطمئن باشند که پليس از حداکثر اختيارات قانوني خود براي کمک به آنان بهره مي‌برد.


سردار محمودي يکي از زمينه هاي کمک و ياري به جانبازان را در حوزه راهنمايي و رانندگي برشمرد و تصريح کرد: پليس راهور استان براي رفع موانع تردد و توقف خودروهاي جانبازان از طرق مختلف مانند برگزاري جلسات و مکاتبات با سازمان هاي ترافيکي و شهرداري اقدام کرده و شرايط را مهيا کند که عزيزان جانباز در مشقت و سختي قرار نگيرند.
اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان کرد: هدف از رعايت قوانين و مقررات مانند استفاده از کلاه ايمني و کمربند ايمني در وهله اول حفظ سلامت راکبان و سرنشينان وسايل نقليه است، بنابراین اگر به‌کارگيري آن سلامت بعضي از افراد به خصوص جانبازان را به خطر مي‌اندازد، باید در اعمال قانون و مقررات ملاحظات لازم صورت پذيرد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان