۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین زائران راهیان نور آذربایجان‌غربی سانحه رانندگی نداشتند
کد خبر: ۱۶۵۲۲۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

زائران راهیان نور آذربایجان‌غربی سانحه رانندگی نداشتند

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور «سپاه شهدا»ی آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۱۲ هزار نفر از مردم استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر کردند.

زائران راهیان نور آذربایجان‌غربی سانحه رانندگی نداشتند

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور «سپاه شهدا»ی آذربایجان‌غربی گفت: امسال 12 هزار نفر از مردم استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر کردند.

به گزارش سرویس «فرهنگ‌حماسه» صبح قزوین ، سرهنگ پاسدار حسنعلی چراغی با اعلام این خبر توضیح داد: در راهیان نور امسال از تمام ظرفیت‌ها برای میزبانی شایسته از میهمانان شهدا بهتر استفاده شد و بیشتر زائرین از نحوه خدمات رسانی راضی بودند.

سرهنگ چراغی ادامه داد: تمهیدات لازم برای استفاده بهتر از ناوگان حمل و نقل پیش‌بینی شده شده بود و تمامی رانندگان نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توجیه شده بودند و با رعایت قوانین و الطاف الهی خوشبختانه تا این لحظه هیچ حادثه جاده‌ای برای خودروهای زائرین پیش نیامد. در خصوص تغذیه سعی شد غذای با کیفیت تهیه و بصورت گرم در اختیار زائرین قرار گیرد و معاونت بهداشت و درمان با حضور در استان خوزستان نظارت کامل بر نحوه پخت غذا و توزیع آن داشت.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدا افزود: در بحث اسکان، دو زائر سرا در اهواز پیش‌بینی شده و زائرین بعد از ورود به خوزستان در اردوگاه های پردیس حضرت رسول(ص) و شهید مسعودیان اقامت کردند و برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله اقامه نمازهای جماعت و قرائت ادعیه و زیارتنامه شهدا و همچنین پخش فیلم و رادیوی اردوگاهی اجرا شد.

چراغی در پایان گفت: امسال قریب به 12 هزار نفر از مردم استان در قالب کاروان‌های راهیان نور بصورت جمعی و خودجوش از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید نمودند.

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان