۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ایران در اوج قدرت و نفوذ است ونیازی به مذاکره ندارد
کد خبر: ۱۶۴۶۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۴ ساعت: ۱۲:۲ ↗ لینک کوتاه

پناهیان در بزرگداشت مراسم شهدای مدافع حرم:

ایران در اوج قدرت و نفوذ است ونیازی به مذاکره ندارد

پناهیان گفت: خداکند که مسئولان ما از روی ترس با غربی ها مذاکره نکنند چراکه ایران در اوج قدرت و نفوذ توانسته دیگر کشورهای مسلمان را نیز حمایت کند و نیازی به مذاکره ندارد.

 ایران در اوج قدرت و نفوذ است ونیازی به مذاکره ندارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، در مراسم شهادت امام هادی(ع) و یادبود شهدای مدافع حرم که شب گذشته(دوشنبه) در مسجد جامع المهدی(عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در دنیا همه امور با حداقل‌ها تامین می‌شود و در آخرت با حداکثرها به این معنا که در آخرت هیچ محدودیتی وجود ندارد و خداوند همه کمبودهای دنیا را در آخرت برای بندگان خود جبران می‌کند.
استاد برجسته حوزه و دانشگاه تاکید کرد: در محدودیت‌ها آدمی رشد می‌کند اگر انسان محدودیت‌ها را شناخت و مدیریت کرد زندگی شیرین می‌شود درواقع باید گفت دنیا دار محدودیت‌هاست و از حداقل‌ها باید حداکثر استفاده را کرد.
وی افزود: از جمله حداقل‌های این دنیا این است که خداوند از پیامبر اکرم(ص) تنها یک دختر باقی گذاشت و از نسل همین دختر اسلام را حفظ کرد به تعبیری می‌توان گفت که یک مرد جنگی به از صد هزار.
پناهیان با بیان اینکه قدرت‌های استکباری جهان با وجود کثیر بودن هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی کشور ایران به تنهایی در برابر قدرت‌های جهان ایستاد در واقع ما با یک حداقل‌هایی به پیروزی رسیدیم.
محقق و پژوهشگر مذهبی خاطرنشان کرد: در این دنیا حداقل‌ها انتخاب می‌شوند، جوانان هیئتی زیاد هستند اما از میان آن‌ها حجت اسدی‌ها شهید می‌شوند و باید تاکید کرد که جامعه‌ای به سعادت می‌رسد که انسان‌های یکدانه و ممتاز در آن زیاد باشند.
استاد حوزه علمیه اضافه کرد: یکدانه‌ها باید غریب باشند، انسان‌هایی که از بدگویی‌ها و خوش‌گویی‌ها تاثیر نمی‌گیرند؛ یکی از شرایط ظهور زیاد شدن انسان‌های یکدانه و ممتاز در جامعه است و شرط دیگر، تک نبودن این افراد است.
پناهیان یادآور شد: امام خمینی(ره) همواره دعا می‌کردند که خدایا! سفره شهادت را جمع نکن از آن زمان تا به امروز هر ساله در کشور شهید داریم.
وی در ادامه با اشاره فضای سیاسی جامعه عنوان کرد: هم اکنون در جامعه ایران اسلامی فراوانی قدرت داریم و نباید مذاکره از روی فقر و ضعف انجام شود؛ خدایی که با کم کار می‌کند باید دید در این جامعه با این همه قدرت چه می‌کند؟!
محقق و پژوهشگر مذهبی با بیان اینکه ان‌شاءالله پیروزی نزدیک است، اظهار کرد: جامعه‌ با کمترین امکانات و در اوج کمبودها پیروز می‌شود و مهارت انسان افزایش می یابد، شیطان در این مواقع سعی در ناامیدی انسان دارد.
وی در ادامه بیان کرد: شیطان همواره در حال مأیوس کردن انسان است و انسان در این میان باید از حداقل امکانات استفاده کند همین ماه رجب که انسان می‌تواند با روزه گرفتن به خودسازی برسد.
پناهیان گفت: شرایط کنونی جهان از نشانه‌های ظهور است، بوجود امدن این همه قدرت در ایران اسلامی نشان از این دارد که انقلاب ما تنها نیست و مردم باید قدر این نعمت را بدانند و اطمینان داشته باشند که طبق وعده خداوند استکبار نابودشدنی است.
این استاد دانشگاه ابراز کرد: در زمان جنگ لبنان شورای حزب الله جهت مشورت و نتیجه گیری از ادامه فعالیت در جنوب کشورشان نزد رهبری آمدند و ایشان با تخمین درست خود مدت پیروزی آنان را بعد از یک سال و سه ماه عنوان کرد که درست در همان تاریخ اسرائیل از جنوب لبنان عقب نشینی کرد.
وی در پایان گفت: اگر مردم نگاهشان به خدا باشد و مسائل را عمیق بنگرند به پیروزی های دست خواهند یافت بدون اینکه تره ای برای آمریکا خورد کرده باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان