۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ارائه خدمات درمانی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به مناطق محروم
کد خبر: ۱۶۲۸۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۱ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

به همت دانشجویان بسیجی جهادگر استان صورت گرفت؛

ارائه خدمات درمانی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به مناطق محروم

به همت دانشجویان بسیجی جهادگر استان ارائه خدمات درمانی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به مناطق محروم صورت گرفت.

ارائه خدمات درمانی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به مناطق محروم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان استان در ایام نوروز اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز امسال گروه‌های جهادی پزشکی خادم المهدی(عج) و بدون مرز به تعداد ۲۰۰ نفر با حضور در روستاهای دستجرد سفلی، خسرود، اربدیان، کاکوهستان، گوورد، فشگ، قسطین در منطقه الموت غربی اقدام به ارائه انواع خدمات به مردم این منطقه داشتند.
وی ادامه داد: دانشجویان جهادگر از چهارم تا سیزدم فرودین ماه با ارائه انواع خدمات در ۴ عرصه پزشکی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی- آموزشی تلاش کردند تا خدمتی به مردم محروم این روستاها کرده باشند.
برزگر با اشاره به خدمات پزشکی دانشجویان بسیجی و جهادگر تصریح کرد: داشجویان رشته‌های دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این ایام ۵۰۰ ویزیت دندانپزشکی، ۱۰۰۰ درمان رایگان در حیطه ترمیمی، جرمگیری، کشین، زیبایی، فلورایدتراپی اطفال و پالپوتومی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان را به مردم این منطقه عیدی دادند.
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: همچنین ۵۰۰ ویزیت پزشکی به ارزش ۱۰ میلیون تومان، ۲۵۰ ویزیت شنوایی شنجی به ارزش ۵ میلیون، ۱۰۰ ویزیت مامایی و پاپ اسمیر به ارزش ۴ میلیون، ۲۰۰ مورد آزمایش fbs، cbc، uaبه ارزش یک میلیون را تیم دیگر پزشکی این دانشگاه انجام دادند.
وی تاکید کرد: همچنین جهادگران بسیجی با هدیه مسواک، خمیردندان و پازل به کودکان این مناطق تلاش کردند تا بحث بهداشت دهان و دندان را به آنها آموزش دهند.
برزگر ادامه داد: آموزش بهداشت خانواده و سبک زندگی و مشاوره برای افراد شرکت کننده در کلاس‌های آموزشی از دیگر خدمات این گروه جهادی در نوروز ۹۵ بود.
این مسئول با بیان اینکه در مجموع در اردوی جهادی دانشگاه‌های استان در نوروز ۹۵ شاهد ارائه خدمات درمانی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان بودیم، گفت: تمامی این خدمات به صورت رایگان صورت گرفت.
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان هدف از برگزاری این اردوها را ارائه خدمات در راستای اجرای بخشی از عدالت اجتماعی در حوزه پزشکی در مناطق محروم برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف جهادگر از جمله دانشجویان در این مناطق سبب دلگرمی مردم این مناطق محروم به نظم و انقلاب و مسئولان آن خواهد شد.
انتهای پیام/2002

منبع: سایت بسیج دانشجویی استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان