۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین عده‌ای با قلدری و باج‌گیری مسئولانی را در استان جابجا می‌کنند/ استان قزوین از خانزدگی آسیب دیده است
کد خبر: ۱۶۱۹۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۹ ساعت: ۱۳:۵۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

عده‌ای با قلدری و باج‌گیری مسئولانی را در استان جابجا می‌کنند/ استان قزوین از خانزدگی آسیب دیده است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: یکی از مصیبت‌های جدی استان قزوین خانزدگی است که برخی با باج‌گیری، باج‌دهی و قلدرمآبی عده‌ای را بر سر کار می‌آورند.

 عده‌ای با قلدری و باج‌گیری مسئولانی را در استان جابجا می‌کنند/  استان قزوین از خانزدگی آسیب دیده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان این‌که ورزشکاران علاوه بر سلامت روحی و جسمی دارای روح جوانمردی هم هستند، اظهار کرد: ورزشکاران ما با تأسی و توسل به امیرالمؤمنین (ع) در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند و این مهم باعث موفقیت‌های آن‌ها شده است.
وی تصریح کرد: اگر کسی منش، اخلاق، جوانمردی و معرفت امام (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهد، صاحبت روح جوانمردی، حریت و آزادگی می‌شود و کسی که این روش و سیره را در کار خود نداشته باشد، متضرر خواهد شد.
امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: این که بگوییم ما از سیره و روش امام علی (ع) پیروی می‌کنیم اما وقتی که زمام اموری را به‌دست گرفتیم و موقعیتی پیدا کردیم بر مبنای سیره نبوی عمل نکنیم و موقعیتمان را در خدمت مردم و خدای متعال قرار ندهیم، به بیراهه رفته و دچار خسارت خواهیم شد.

عده‌ای با قلدری و باج‌گیری مسئولانی را در استان جابجا می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به بخشی از مصیبت‌ها و گرفتاری‌های این استان اشاره کرد و افزود: یکی از مصیبت‌های جدی استان قزوین خانزدگی است که برخی با باج‌گیری، باج‌دهی و قلدرمآبی عده‌ای را بر سر کار می‌آورند و مسئولیتی به آن‌ها می‌دهند.
وی یادآور شد: برخی در استان ما مانند دوران دبستان که بچه‌ها گاهی از یکدیگر باج می‌گیرند، باج‌گیر هستند و آدم می‌آورند و مسئولانی را جابجا می‌کنند؛ در حالی که همان کسانی که آن‌ها بر سر کار می‌آورند ممکن است خودشان بدون باج‌گیری توانایی انجام کار و نشستن بر آن منصب را داشته باشند اما غیرقانونی بر سر کار آمدن آن‌ها را وابسته می‌کند.
عابدینی یادآور شد: این‌که آن‌ها با این روش‌ها مسئولی را بر سر کار بیاورند، در واقع کم نگاه کردن به توانایی‌های افراد و تحقیر مردم با فرهنگ استان قزوین است.
امام‌جمعه قزوین بیان کرد: مردم استان قزوین در همه عرصه‌های ورزشی، فرهنگی و دینی توانمند هستند و در کشور حرفی برای گفتن دارند. نباید قلدرمآبی های برخی زندگی آن‌ها را تحت تأثیر خود قرار دهد و باید با این پدیده برخورد شود.
عابدینی با تأکید بر فعال کردن جدی مساجد، برنامه‌های دینی و مذهبی در استان قزوین گفت: ورزشکاران استان همانگونه که در بعد جسمی تلاش می‌کنند و موفقیت‌های زیادی را به‌دست آورده‌اند، در حوزه‌های دینی نیز فعالیت جدی‌تری داشته باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان