۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کار به جایی رسیده که رهبری در خط مقدم مبارزه با فتنه قرار گرفته/ با تعصبات حزبی و جناحی به میدان نیامده ام
کد خبر: ۱۶۰۹۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

کار به جایی رسیده که رهبری در خط مقدم مبارزه با فتنه قرار گرفته/ با تعصبات حزبی و جناحی به میدان نیامده ام

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که کار به جایی رسیده که رهبری در خط مقدم مبارزه با فتنه قرار گرفته، گفت: ابوذری و سلمانی پای کار بیاییم تا رهبری مجبور نشود در خط مقدم قرار بگیرد.

کار به جایی رسیده که رهبری در خط مقدم مبارزه با فتنه قرار گرفته/  با تعصبات حزبی و جناحی به میدان نیامده ام

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعیت همیاران و رهپویان انقلاب اسلامی و اعضای بسیج اساتید استان قزوین اظهار کرد: با وجود این‌که رهبر معظم انقلاب از سعه صدر بسیار بالایی برخوردارند و آن‌قدر خدای متعال به ایشان شرح صدر داده که همواره تلاش می‌کنند یزیدی‌ترین انسان‌ها را هم هدایت کنند، در مقابل برخی ناچار می‌شوند که بگویند آن کسی که گفته "دنیای فردا دنیای گفتمان است نه موشک" یا ناآگاه بوده و یا خائن است.

وی تأکید کرد: نباید بگذاریم که نوبت به رهبری برسد که به چنین افرادی بگوید خائن؛ باید به محض صادر شدن چنین حرف غلطی از زبان آن‌ها، آن قدر در نماز جمعه‌ها و گوشه و کنار مملکت به او خائن گفته شود که آقا احساس نکند که میدان خالی است و باید به خط مقدم بیاید.
عابدینی با تأکید بر این‌که باید بیشتر از گذشته ابوذری و سلمانی پای کار بیاییم تا رهبری مجبور نشود در خط مقدم قرار بگیرد، گفت: در زمان جنگ کی اجازه دادیم که امام خمینی (ره) به خط مقدم بیاید؟! چرا امروز اجازه می‌دهیم که رهبری به خاکریز اول جنگ با دشمن بیاید و روبروی فتنه گران و خائنین قرار بگیرد؟ این کوتاهی از سوی ماست.


نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: وقتی قرآن را مطالعه می‌کنم، خوشه خوشه آیات را می‌بینم که روزیِ بندگان خداست و اگر در رسالتمان کوتاهی نکنیم و آیات قرآن را به گوش بندگان خدا برسانیم انقلابی به پا خواهد شد.

وی تأکید کرد: در حالی که من از قرآن می‌گویم عده‌ای شروع می‌کنند به خنثی کردن آن و من را طوری معرفی می‌کنند که با تعصبات حزبی و جناحی به میدان آمده‌ام. آن‌ها به دنبال ضایع کردن کلام قرآن هستند تا کلام وحی اصلاً به گوش مردم نرسد و یا مخدوش به آن‌ها برسد و واقعاً این ناراحت کننده است.

 


کار "ماعنداللهی" ماندگار خواهد شد

 عابدینی در ادامه خدایی کار کردن را لازمه کار هر جریانی دانست و یادآور شد: بارهای بار شاهد بوده‌ایم که جریان‌هایی آمده‌اند و قصد داشته‌اند تا استمرار و جاودانگی را با خود داشته باشند و با وجود این‌که در کارشان اوج گرفته و به قله‌ای را هم فتح کرده‌اند، در نهایت به افول و فراموشی رسیده‌اند.

 وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم کارهایمان ماندگار باشد، باید "خدایی" و "ماعنداللهی" کار کنیم و خداوند هم رمز ماندگاری را در آیه 96 سوره نحل آورده و می‌فرماید: "آنچه پیش شماست تمام می‌شود و آنچه پیش خداست پایدار است و قطعاً کسانی را که شکیبایی کردند به بهتر از آنچه عمل کرده‌اند پاداش خواهیم داد."

 امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: هر چه که به خودمان گره بزنیم تاریخ مصرف دارد و مدت‌دار می‌شود اما اگر آن را به‌کار خدایی و الهی گره بزنیم ماندگار خواهد شد و هر چه که "ماعنداللهی" شود تمام شدنی نیست.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این که کار "ماعنداللهی" حافظ سبب جاودانگی اثر او شد، ادامه داد: ماندگاری حافظ و اشعارش به خاطر این است که تلاش کرده شعرهایش را بر اساس آیات قرآن بسراید و خودش را به خدا وصل کند.

 


هر چیزی که رنگ و بوی حزب، جناح و منیت بگیرد روزی به پایان می‌رسد

وی یادآور شد: هر چیزی که رنگ و بوی حزب، جناح و منیت بگیرد روزی به پایان می‌رسد، اما اگر خدایی شود تنها بقای دنیایی نخواهد داشت، بلکه در آخرت و قیامت هم با ما خواهد بود و بهترین توشه برای انسان می‌شود.

 عابدینی با بیان این‌که نباید عمرمان را در راه "غیر ماعنداللهی" سپری کنیم، افزود: با همان دلسوزی که باغبان برای باغ خود کار می‌کند باید برای انقلاب کار کنیم و دغدغه همه جریان‌ها دفاع از انقلاب باشد و چنین رویکردی کار ما را خدایی می‌کند.

 امام‌جمعه قزوین بر کنار گذاشتن تشریفات تأکید کرد و گفت: هر کاری نیازمند تشکیلات است اما نباید تشریفات و تشکیلات را محور کار قرار داد چرا که به انقلاب و کشور آسیب می‌رساند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که به‌شدت به آن نیازمند هستیم، اصول قرآنی است و بنده در نماز جمعه تلاش می‌کنم تا اصول قرآنی را برای مردم تشریح کنم.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان