۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسیر مسدود شده ۲۵ روستا بازگشایی شد/ وجود مه شدید در آزادراه قزوین-رشت و قزوین-آبیک
کد خبر: ۱۵۸۷۰۵ نویسنده: جواد حق لطفی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۴ ساعت: ۱۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان:

مسیر مسدود شده ۲۵ روستا بازگشایی شد/ وجود مه شدید در آزادراه قزوین-رشت و قزوین-آبیک

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: از صبح امروز(شنبه) تجهیرات و ماشین آلات راهداری برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده اعزام شده‌اند و تا ظهر امروز روستاها به طور کامل بازگشایی می‌شود.

مسیر مسدود شده ۲۵ روستا بازگشایی شد/ وجود مه شدید در آزادراه قزوین-رشت و قزوین-آبیک
جواد حق لطفی، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: طی بارش برف در چند ساعت گذشته راه دسترسی 35 روستا در سطح استان و در حوزه‌های قزوین، الموت، تاکستان، بویین زهرا، آوج و کوهین مسدود شده است.
وی در ادامه افزود: از 35 راه روستایی که در بارش برف امروز مسدود شده بود با تلاش راهداران تعداد 25 محور بازگشایی شده است.
این مسئول با بیان اینکه عملیات برفروبی و بازگشایی محورهای مسدود بدون وقفه همچنان ادامه دارد، اذعان کرد: ارتفاع بارش برف در برخی نقاط تا 70 سانتی متر هم می‌رسد.

بازگشایی راه‌های روستایی تاکستان سه راه رحیم آباد


وی گفت: با تلاش راهداران راه‌های روستایی کشمرز، شیزند و سینک در محور تاکستان به سه راه رحیم آباد برفروبی و بازگشایی شد.
حق لطفی با اشاره به آغاز عملیات راهداری در محورهای شریانی و اصلی در ساعات گذشته بیان کرد: ماشین آلات و تجهیزات راهداری از نیمه شب گذشته(جمعه) در محوهای آزادراه و جاده قدیم قزوین – رشت، قزوین – همدان، رحیم آباد دانسفهان و قزوین الموت عملیات نمک پاشی و برفروبی را آغاز کرده و مشغول پاکسازی و مناسب سازی این محورها هستند.
وی با اشاره به اینکه حرکت در گردنه‌های قسطین لار و بهرام آباد همچنان با زنجیر چرخ انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم ترافیک در ساعات آینده اولویت برای بازگشایی و آماده نگاه داشتن راه‌ها با محورهای شریانی و اصلی است.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی یادآور شد: از صبح امروز(شنبه) تجهیرات و ماشین آلات راهداری برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده اعزام شده‌اند و تا ظهر امروز روستاها به طور کامل بازگشایی می‌شود.
وی ادامه داد: در گردنه‌های کوهین آزادراه قزوین رشت، سلطان بلاغ منطقه آوج در محور قزوین همدان و هجیب در جاده دانسفهان رحیم آباد شاهد بارش برف هستیم که ماشین آلات راهداری مشغول برفروبی و نمک پاشی در این محورها هستند.

وجود مه شدید در آزادراه قزوین رشت و قزوین آبیک

این مسئول اضافه کرد: بارش برف خفیف در آزادراه قزوین زنجان و همچنین بارش باران در آزادراه قزوین آبیک نیز نیازمند احتیاط بیش از پیش رانندگان برای عبور از این محورها با توجه به حجم ترافیک است.
وی با اشاره به بارش برف در منطقه الموت عنوان کرد: در گردنه‌های قسطین لار و بهرام آباد به علت برف و کولاک حرکت با زنجیر چرخ در حال انجام است.
مدیر راهداری استان با بیان اینکه در کلیه محورها تردد در حال انجام بوده و خوشبختانه مشکلی در این رابطه وجود ندارد، یادآور شد: با توجه به سفرهای انجام شده در نوروز، طی امروز و فردا حجم ترافیک در راه‌های استان قزوین افزایش خواهد یافت.
وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی همچون گذشته با بیش از 250 دستگاه ماشین آلات و 300 راهدار در قالب تیم های تخصصی راهداری در حال آماده باش قرار دارد تا هر گونه مانع و موضوع احتمالی پیش آمده را بر طرف نماید.
حق لطفی در پایان اذعان کرد: از صبح امروز(شنبه) مه شدیدی در آزادراه قزوین رشت و قزوین آبیک وجود دارد که هنگام تردد باید احتیاط بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان