۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین همایش‌های عمومی همزمان با نماز جمعه برگزار نشود
کد خبر: ۱۵۷۲۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۹ ساعت: ۱۳:۲۶ ↗ لینک کوتاه

امام‌جمعه قزوین:

همایش‌های عمومی همزمان با نماز جمعه برگزار نشود

امام‌جمعه قزوین گفت: نباید همایش‌های عمومی همزمان با نماز جمعه برگزار شود زیرا خداوند فرموده: "چون ندای نماز جمعه آمد به نماز بشتابید" و باید به این امر الهی توجه ویژه داشت.

همایش‌های عمومی همزمان با نماز جمعه برگزار نشود
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در با امیر محمد رضایی و جمعی از فرماندهان لشکر 16 زرهی قزوین دیدار کرد.
وی با تبریک سال جدید، تاکید کرد که روز جمعه مختص نماز جمعه است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید "ای کسانی که ایمان آورده‌اید، چون ندای نماز جمعه آمد به نماز بشتابید و داد و ستد را رها کنید؛ اگر دانا باشید، این کار برایتان بهتر است".

آیت الله عابدینی در این خصوص ابراز کرد: باید به دعوت الهی توجه ویژه داشته و در این زمان برنامه‌ای در استان برگزار نشود و در صورت نیاز برنامه‌ها بعدازظهر روز جمعه و یا در روزهای دیگر برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه همگانی دانست و ادامه داد: شهید حجت‌الاسلام سید مهدی اسلامی‌خواه، مسئول عقیدتی- سیاسی لشگر 16 زرهی بود که در عملیات طریق‌القدس در بستان به شهادت رسید اما کمتر از ایشان یاد می‌شود.

وی در ادامه به بخشی از خاطراتش با آن شهید اشاره و تصریح کرد: شهید اسلامی‌خواه همواره از همرزمانش تقاضا می‌کرد که از خدا بخواهند تا ایشان به شهادت برسند؛ زیرا معتقد بود با تشییع پیکرش در منطقه‌شان مردم انقلاب را بیشتر خواهند شناخت.

امیر رضایی، فرمانده لشکر 16 زرهی در این دیدار به تشریح برخی از برنامه‌های هفته ارتش پرداخت.

انتهای پیام/7006

منبع: دفتر امام جمعه استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان