۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جذب گردشگر نيازمند مديريت صحيح و برنامه ريزي مدون است
کد خبر: ۱۵۷۰۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۹ ساعت: ۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين:

جذب گردشگر نيازمند مديريت صحيح و برنامه ريزي مدون است

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين گفت: جذب گردشگر نيازمند مديريت صحيح و برنامه ريزي مدون است که در اين راستا جشنواره اسباب‌بازي می‌تواند فرصت مناسبي جهت جذب گردشگر در قزوين باشد.

جذب گردشگر نيازمند مديريت صحيح و برنامه ريزي مدون است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، مريم بيدخام مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين در جريان بازديد از پنجمين جشنواره بين‌المللي بازي و اسباب بازي قزوين اظهار کرد: برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي قزوين گام موثري در احياء هويت فرهنگ اصيل ايراني - اسلامي است و بستر مناسبي را براي شکوفايي استعدادها و رشد خلاقيت کودکان فراهم کرده است.

وي اسباب بازي را يکي از ابزارهاي تاثيرگذار در تربيت کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: همان‌گونه که تغذيه سالم براي سلامت جسم کودک ضروري است اسباب بازي نيز براي تغذيه روح و روان کودک، رشد عاطفي و هوشي وي ضروري است.

بيدخام خاطرنشان کرد: جذب گردشگر نيازمند مديريت صحيح و برنامه ريزي مدون است که در اين راستا جشنواره اسباب بازي می‌تواند فرصت مناسبي جهت جذب گردشگر در قزوين فراهم سازد.

اين مسئول اضافه کرد: به جهت موقعيت شهر قزوين مسافران زيادي در ايام نوروز از این شهر بازديد مي‌کنند و اين جشنواره قابليت جذب گردشگر داخلي و خارجي را دارد، مضاف آنکه فرصت مغتنمي است تا خانواده‌ها در کنار فرزندان خود لحظات شاد و مفرحي را تجربه نمايند.

بيدخام تصریح کرد: کودکان با اسباب بازي‌هاي خود زندگي بزرگسالي را تجربه مي‌کنند و نقش‌هايي که قرار است در آينده به آنها سپرده شود را تمرين مي‌کنند.

وی ادامه داد: هر اندازه که بتوانيم اسباب بازي‌هاي کودکان را به سمت و سويي ببريم که متناسب با فرهنگ اصيل اسلامي، ايراني باشد در جهت غناي فرهنگ اسلامي و ايراني خود گام برداشته‌ايم.

وي تصريح کرد: جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي مي‌تواند با عرضه اسباب بازي‌هاي متناسب با فرهنگ اصيل اسلامي و ايراني در ترويج و انتقال آموزه‌ها و باورهاي ديني به کودکان و نوجوانان تاثيرگذار باشد و مهمتر از آن از گسترش فرهنگ بيگانه و غيرديني جلوگيري نمايد.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين بيان کرد: رويکرد امور بانوان استانداري قزوين در جهت حمايت از توليد کنندگان اسباب بازي‌هاي داخلي در قالب همکاري نمايشگاه‌هاي داخلي، آگاهي بخشي عمومي والدين، شناسايي و احياء عروسک‌هاي محلي با هدف تاثير گذاري فرهنگي خواهد بود.

وي اضافه کرد: اسباب بازي موجب پرورش تفکر، تخيل، سرگرمي و از همه مهم‌تر يادگيري در کودک مي‌شود، لذا ضروري است والدين نسبت به نوع انتخاب اسباب بازي کودک خود حساسيت لازم را داشته باشند.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين در پایان تاکید کرد: والدین با افزايش آگاهي‌هاي خود در درجه اول و در نظر گرفتن وقت کافي جهت انتخاب نوع اسباب بازي از طريق شرکت در چنين نمايشگاه‌هايي که به همين منظور برگزار مي‌شود راه را جهت تربيت صحيح فرزندان خود هموار نموده و موجبات رشد و شکوفايي استعدادهاي فرزند خود را فراهم آورند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان