۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جمع بندی نهایی برای انتخاب استاندار صورت نگرفته است/طرح تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و آمریکا در مجلس نداشته ایم
کد خبر: ۱۵۴۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس:

جمع بندی نهایی برای انتخاب استاندار صورت نگرفته است/طرح تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و آمریکا در مجلس نداشته ایم

داود محمدی با انتقاد از نبود جمع بندی نهایی برای استانداری، تاکید کرد: هیچ گونه بحثی مبنی بر تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و آمریکا در مجلس مطرح نشده است.

جمع بندی نهایی برای انتخاب استاندار صورت نگرفته است/طرح تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و آمریکا در مجلس نداشته ایم

داود محمدی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین در خصوص تعیین استاندار قزوین اظهار کرد: بحث انتصاب استاندار از اختیارات دولت است و دولت یازدهم نیز بر اساس اهمیتی که برای نظر مشورتی با ائمه محترم جمعه و نمایندگان و متنفذین استان ها قائل است، رایزنی های مختلفی را برای انتصاب استانداران هر استان در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در استان قزوین نیز تا کنون علی رغم جلسات متعدد جمع بندی نهایی میان گروه های مختلف صورت نگرفته و همین مسئله موجب مطرح شدن گزینه های متعددی شده که کار را برای انتخاب استاندار دشوار کرده است.

محمدی تاکید کرد: امیدواریم طی چند روز آینده با انتخاب استاندار جدید استان قزوین از بلاتکلیفی خارج شده و برنامه های استان بر روی مدار حرکت قرار گیرد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در خصوص زمزمه هایی که برای طرح تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و آمریکا مطرح است، عنوان داشت: زمزمه هایی مبنی بر تشکیل گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و آمریکا بیشتر حالت رسانه ای دارد هیچ گونه بحثی مبنی بر تشکیل این گروه در مجلس مطرح نشده است.

وی در پایان اعلام کرد: اگر چنین درخواستی از سوی آمریکا مطرح شود مجلس شورای اسلامی آن را به بحث و بررسی خواهد گذاشت.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان