۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین استقرار پلیس در مراکز خرید/ با مجرمین برخورد قاطعانه می‌شود
کد خبر: ۱۵۲۲۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین مطرح کرد

استقرار پلیس در مراکز خرید/ با مجرمین برخورد قاطعانه می‌شود

فرمانده نیرو انتظامی استان قزوین گفت: طرح پاکسازی محلات از مجرمین به ویژه در مناطق جرم خیز، با جدیت در حال پیگیری است، همچنین در این ایام و روزهای عید، منازل مجرمین مورد کنترل قرار می‌گیرد.

 استقرار پلیس در مراکز خرید/ با مجرمین برخورد قاطعانه می‌شود
سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، ابراز کرد: در پایان سال جهت امنیت شهروندان، پلیس اقدامات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
وی افزود: در روزهای پایانی سال به دلیل تجمع مردم در مراکز خرید، پلیس برای ایجاد امنیت نیروهای مختلفی را در این بخش ها مستقر می‌کند تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری یا به مسائل رخ داده رسیدگی شود.
سردار محمودی یادآور شد: جهت پیشگیری از موضوع سرقت، برخی اصناف توسط پلیس مورد آموزش قرار گرفتند تا ضعف ایمنی واحدهای صنفی خود را برطرف کنند.
وی تاکید کرد: با افراد هنجارشکن و مزاحمین نوامیس و همچنین کسانی که به جرائم خشن دست بزنند، برخورد شدید و قاطعانه ای صورت می‌گیرد.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: طرح پاکسازی محلات از مجرمین به ویژه در مناطق جرم خیز، با جدیت در حال پیگیری است، همچنین در این ایام و روزهای عید، منازل مجرمین مورد کنترل قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: پوشش انتظامی مناطق و محلات در روزهای پایان سال و در ایام عید بیشتر شده است تا از بروز جرائم احتمالی پیشگیری شود.
سردار محمودی با اشاره به جایگاه قزوین به عنوان سومین استان پرتردد کشور، ابراز کرد: با توجه به حجم قابل توجه رفت و آمد میهمانان نوروزی به استان قزوین، ماموریت پلیس قزوین، به ویژه پلیس راه چندین برابر خواهد شد.
وی اضافه کرد: یک قرارگاه نوروزی در ستاد فرماندهی استان با حضور دستگاه‌های امنیتی برقرار است و تقسیم بندی فعالیت‌ها انجام شده است.
این مسئول انتظامی کشور در ادامه عنوان کرد: در تمام این ایام پلیس به صورت آماده باش است و موضوعات درون شهری نیز طبق سال‌های گذشته ادامه می‌یابد.
سردار محمودی اعلام کرد: در ایام عید به دلیل خلوت بودن شهر، گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در محلات به کنترل وضعیت می‌پردازند.
وی با اعلام اینکه 600 پلیس افتخاری زن و مرد، با نیروی انتظامی در حال همکاری هستند، گفت: از ظرفیت پلیس‌های افتخاری در ایام نوروز به صورت ویژه استفاده خواهد شد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان