۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین چرا مصوبه شهرستان شدن محمدیه و الموت ابلاغ نمی‌شود/ وعده ۱۰۰ روزه رئیس جمهور در هزار روز هم محقق نشد
کد خبر: ۱۵۱۹۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۳:۵۳ ↗ لینک کوتاه

تذکر نماینده قزوین در مجلس به دولت:

چرا مصوبه شهرستان شدن محمدیه و الموت ابلاغ نمی‌شود/ وعده ۱۰۰ روزه رئیس جمهور در هزار روز هم محقق نشد

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه وعده اقتصادی ۱۰۰ روزه دولت محقق نشده است، ابراز کرد: چرا شهرستان شدن محمدیه و الموت، بخش شدن اقبالیه، شهر شدن زیاران و قشلاق ابلاغ نمی‌شود؟

چرا مصوبه شهرستان شدن محمدیه و الموت ابلاغ نمی‌شود/ وعده ۱۰۰ روزه رئیس جمهور در هزار روز هم محقق نشد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در نطق جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از ملت ایران برای حضور پرشور در انتخابات اسفند ماه، ابراز کرد: مردم با توجه به مشکلات متعدد چون تورم، بیکاری و رکود به صحنه آمدند و دل مقام معظم رهبری را شاد کردند.
وی در ادامه جهت تذکر به دولت، اظهار کرد: آقای روحانی، قرار بود مشکلات مردم طی 100 روز حل شود اما به هزار روز هم کشید و حل نشد.
حسینی افزود: جناب رئیس جمهور، قول دادید پس از برجام، مشکلات اقتصادی حل شود اما رکود همچنان ادامه دارد.
نماینده مردم قزوین خاطرنشان کرد: آقای روحانی! چند درصد مردم، مشکل‌شان هواپیماست؟ متاسفانه شما و اطرافیان شما طعم تلخ فقر را بعد از انقلاب نچشیده‌اید، لطفاً سری به بازار بزنید تا بدانید مردم چه می‌کشند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا خبر دارید که برخی از کارگران بعد از ده سال کار، از کارخانه‌های اخراج شده‌اند؟ آیا خبر دارید بعضی از کارگران هفت ماه است که حقوق نگرفته‌اند؟ آیا خبر دارید که بازنشسته‌ها قوت روزانه خود را ندارند؟
حسینی ادامه داد: آیا خبر دارید کارگران فصلی و ساختمانی، پول نان شب را هم ندارند و برخی از مردم برای مسافرت پول خرید بلیط اتوبوس را هم ندارند، چه برسد به هواپیما، بعضی از مردم، فقط با یارانه زندگی می‌کنند درحالی که تمام همّ دولت شما این است که این یارانه را هم از دست این مردم بگیرد.

نماینده مردم قزوین طی تذکری به وزیر کشور گفت: استاندار قزوین در ایام انتخابات، دو فرماندار را در استان قزوین عوض کرد و سرپرست به جای آن‌‎ها تعیین کرد و در حالی یکی از این سرپرست‌ها از طرف اداره اطلاعات رد صلاحیت شده بود اما هنوز در جایگاه خود باقی است.
وی افزود: جناب وزیر کشور، چرا شهرستان شدن محمدیه و الموت، بخش شدن اقبالیه، شهر شدن زیاران و قشلاق را ابلاغ نمی‌شود؟
حسینی همچنین خطاب به وزیر نیرو ابراز کرد: هنوز هم مصوبه سال 1393 در حضور رئیس مجلس شامل سد بورمانک، سد الموت و همچنین آب شرب مردم آبیک اجرا نشده است.

وی درباره موضوعات مسکن و شهرسازی نیز گفت: راه آبیک به قشلاق و آبیک به محمدیه نیمه کاره باقی مانده است، راه‌های روستایی طارم که یک منطقه محروم است آسفالت نشده و اجرایی شده مترو هشتگرد به قزوین همچنان در ابهام است.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان