۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پل قدس شهریور سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید
کد خبر: ۱۴۸۶۳۹ نویسنده: فرج الله فصیحی رامندی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ساعت: ۹:۱۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر قزوین:

پل قدس شهریور سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید

رئیس شورای شهر قزوین گفت: پل قدس تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با ادامه این روند تا پایان شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

پل قدس شهریور سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: مرحله اجرايي پل قدس از آبان ماه سال پيش با اعتبار  44 میلیارد تومان آغاز شد و مدت قرارداد آن 28 ماه است.

وی گفت: هدف از احداث تقاطع غیرهمسطح قدس تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید بهشتی و خیابان فلسطین است.

این مسئول با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه، بیان کرد: این طرح دارای سه پل اصلی، جهتی و زیرگذر است و سطح عرشه آن ۹ هزارمترمربع مساحت دارد و تاکنون بالای 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس شورای شهر اعلام کرد: برای ساخت این پل تاکنون 73 هزارمترمربع خاکریزی و 3200 مترمربع آرماتور بندی شده و ساخت پایه های اصلی آن به پایان رسیده است.

فصیحی رامندی با بیان اینکه کارفرمای این پروژه شهرداری قزوین و نظارت آن بر عهده مهندسین مشاور هگزاست، تصریح کرد: پیمانکار این پروژه بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(موسسه شهید رجایی)، مشاور آن بر عهده گروه مهندسین مشاور کرانه و نظارت عالیه آن برعهده واحد فنی عمرانی شهرداری است .

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: پایان و بهره برداری از طرح های نیمه تمام اولویت اصلی بودجه سال 95 شهرداری این شهر است.

وی در پایان خبر داد: شورای شهر قزوین برای ایام نوروز برنامه های شرکت در ستادهای نوروزی و اجرای آذین بندی خیابان‌ها و همچنین آسفالت و لکه گیری خیابان‌ها و معابر شهر را خواهد داشت.

 انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان