۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اجرای طرح هادی موجب زنده شدن روستاها شده است
کد خبر: ۱۴۸۲۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ ساعت: ۱۳:۵۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار معاون بنیاد مسکن کشور:

اجرای طرح هادی موجب زنده شدن روستاها شده است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: طرح هادی روستایی باعث شده روستاها استخوان‌بندی استانداردی پیدا کرده و در نهایت موجب پویایی بیشتر و زنده شدن روستاها شده است.

اجرای طرح هادی موجب زنده شدن روستاها شده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مهندس هادی درفشی، معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان‌های بنیاد مسکن کشور، همتیان مدیرکل جدید و باباپور مدیر کل سابق بنیاد مسکن استان قزوین اظهار کرد: طرح هادی روستایی یکی از طرح های بسیار خوبی است که توسط بنیاد مسکن اجرایی می شود.
وی تصریح کرد: طرح هادی روستایی باعث شده روستاها استخوان‌بندی استانداردی پیدا کرده و در نهایت موجب پویایی بیشتر و زنده شدن روستاها شده است.
امام‌ جمعه قزوین برای آقای باباپور در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد و با تبریک به آقای همتیان، مدیرکل جدید بنیاد مسکن، افزود: امیدواریم مسئولان جدید از تجربیات مسئولان گذشته به خوبی بهره‌مند شوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: گزارش آقای مهندس درفشی به خوبی نشان می‌دهد که مسئولان بنیاد مسکن کشور به خوبی با این فضا و مسئولیت‌هایشان، به ویژه در قبال روستاییان، که بیشترین نیاز را به خدمات بنیاد دارند، آشنا هستند و این مهم یکی از مهمترین دلایل پیشرفت این نهاد است.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان