۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری دوره‌های آموزشی کارآیی کارکنان را افزایش می‌دهد
کد خبر: ۱۴۵۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

مشاور رئیس بنیاد در امور منابع انسانی و مدیریت:

برگزاری دوره‌های آموزشی کارآیی کارکنان را افزایش می‌دهد

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور منابع انسانی و مدیریت گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت، تاثیر بسزایی در افزایش کارآیی و اثربخشی کارکنان در بنیاد دارد.

برگزاری دوره‌های آموزشی کارآیی کارکنان را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، فریدون فریدونی، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور منابع انسانی و مدیریت در همایش "پایش، وفاداری و رضایت شغلی کارکنان"، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت، تاثیر بسزایی در افزایش کارآیی و اثربخشی کارمندان بنیاد دارد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره‌ها از کارکنان بنیاد نظرسنجی می‌شود تا بیان کنند، چه مولفه‌هایی موجب افزایش رضایت آنها می‌شود، افزود: مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران با دریافت این نظرات می‌توانند تصمیم‌گیری‌های موثری در بهبود امور این نهاد انجام بدهند.
فریدونی گفت: همچنین مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس این نظرسنجی‌ها می‌توانند راهکارهایی را برای افزایش رضایت خانواده‌های شاهد و ایثارگر اتخاذ کنند.

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور منابع انسانی و مدیریت با اشاره به ویژگی‌های شخصیت کارکنان گفت: کارمندانی که واقع‌گرا باشند، می‌توانند در کارشان نسبت به دیگران موفق‌تر باشند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان بنیاد باید عاشقانه کار کنند تا بتوانند رضایت جامعه ایثارگران را به دست آورند، گفت: هر کارمندی که صداقت و صبوری را در سرلوحه‌ی خود قرار بدهد می‌تواند در کارش موفق باشد.

این مسئول با بیان اینکه کارکنان بنیاد به بهترین بندگان خدا خدمات ارائه می‌دهند، افزود: اگر کارمندی عاشق جامعه هدف نباشد و حقی از حقوق آنها ضایع کند، در نزد خداوند باید جوابگو باشد.

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور منابع انسانی و مدیریت با اشاره به اینکه جامعه هدف ولی‌نعمتان ما هستند، گفت: کارکنان بنیاد باید صبر و تحمل خود را بالا ببرند به نحوی که به خواسته‌های آنها نیز با صبوری پاسخ بدهند.

این مسئول با بیان اینکه رفتار و کردار کارکنان بنیاد باید با عمل‌شان همخوانی داشته باشد، گفت: این کارکنان افراد صادقی هستند و می‌توانند در کارهایشان موفق باشند.

فریدونی با اشاره به اینکه شناختن جامعه هدف و شفاف صحبت کردن با جامعه هدف باید در سرلوحه‌ی کارکنان بنیاد باشد، گفت: تحقق این موضوع منجر به خدمات‌رسانی موثر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان