۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین آزمون سراسری طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۴۵۳۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون سراسری طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در قزوین برگزار شد

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: آزمون کتبی چهارمین دوره آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور ۳ هزار قرآن‌آموز در قزوین برگزار شد.

 آزمون سراسری طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در قزوین برگزار شد
حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: چهارمین دوره آزمون سراسری طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون که ساعت 9 صبح امروز با حضور بیش از 3 هزار شرکت کننده در شهرستان‌های البرز، بوئین زهرا، تاکستان و قزوین برگزار شد، دو گروه خواهران و برادران حضور داشتند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: آزمون سراسری طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم برای خواهران، در آستان مقدس امام‌زاده حسین(ع) و برای برادران، در امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: آزمون سراسری حافظان قرآن کریم به دو صورت شفاهی و کتبی برگزار می‌شود که آزمون شفاهی از اول اسفندماه آغاز شده و آزمون کتبی آن نیز همزمان با سراسر کشور امروز (13 اسفند ماه) برگزار شد.

نوروزی تصریح کرد: در این آزمون داوطلبان در دو گروه خواهران و برادران در رشته‌های حفظ جزء 30، جزء یک و 30، جزء دو، 5 جزء اول، 10 جزء اول، 15 جزء، 20 جزء، حفظ کل و حفظ موضوعی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی در پایان عنوان کرد: این آزمون بزرگ‌ترین رویداد قرآنی در عرصه حفظ قرآن کشور است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان