۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین با وجود فرار ستاره های ایرانی از دست فردوسی پور؛ برنامه ۹۰ برای خارجی ها نحس نیست!
کد خبر: ۱۴۳۹۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۲:۴۸ ↗ لینک کوتاه

اینفانتینو و دونگا ثابت کردند؛

با وجود فرار ستاره های ایرانی از دست فردوسی پور؛ برنامه ۹۰ برای خارجی ها نحس نیست!

دو میهمان خارجی برنامه های عادل فردوسی پور پس از حضور در برنامه ۲۰۱۴ و ۹۰، عاقبت به خیر شدند.

با وجود فرار ستاره های ایرانی از دست فردوسی پور؛ برنامه ۹۰ برای خارجی ها نحس نیست!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، 26 بهمن‌ماه گذشته برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور یک مهمان ویژه داشت. در این برنامه سه‌ساعته، دقایقی هم به جیوانی اینفانتینو اختصاص داده شد.

فردوسی‌پور مصاحبه ویژه‌ای با نامزد ریاست فدراسیون جهانی فیفا ترتیب داد و اینفانتینو در این مصاحبه گفت از انتخابش به عنوان رئیس فیفا مطمئن است. در پایان این گپ و گفت نیز مجری - تهیه‌کننده سرشناس برنامه 90 اظهار امیدواری کرد که با رئیس بعدی فیفا مصاحبه کرده باشد!

فردوسی پور پیش از این هم کارلوس دونگا را به برنامه 2014 برده بود. در این برنامه روماریو را بهترین بازیکن تهاجمی تاریخ برزیل خواند و تأکید کرد تیم ملی کشورش همواره باید قهرمان باشد.

فردوسی‌پور هم عملکرد کارلوس دونگا در تیم المپیک و بزرگسالان برزیل را قابل قبول ارزیابی کرد. آخر برنامه هم به شوخی مجری - تهیه‌کننده برنامه 2014 با لباس‌های دونگا سپری شد که دخترش طراح آن بود و...

وجه اشتراک هر دو اتفاق این بود که هم کارلوس دونگا و هم اینفانتینو پس از حضور در برنامه 90، عاقبت به خیر شدند. اولی بعد از ناکامی اسکولاری در جام جهانی 2014 جانشین سرمربی تیم ملی برزیل شد و دوباره به شغل قبلی‌اش بازگشت و دومی هم چندی بعد در انتخابات فدراسیون جهانی فوتبال که به دور دوم هم کشیده شد، توانست شیخ سلمان بحرینی و سایر رقبا را پشت سر گذاشته و رئیس فیفا شود!

این در حالی است که بعضی از اهالی فوتبال ایران برنامه 90 را نحس می‌دانند. آخرین نمونه آن هم به علی دایی برمی گردد که پس از موفقیت های این فصلش در صبا، پس از مصاحبه با فردوسی‌پور به بهانه جشن تولدش، دیگر در صبای قم رنگ خوشی ندید!

یا برادران دوقلوی مهرداد و میلاد محمدی که بعد از حضور در این برنامه تلویزیونی پربیننده، دیگر نتوانستند نمایش‌های خوب خود در راه‌آهن یزدان را در لیگ برتر دنبال کنند.

همین‌طور می‌توان سیدمهدی رحمتی را مثال زد که بنابر گفته دوستانش به دعوت‌های فردوسی‌پور قبل از نیم‌فصل پاسخ منفی داد چون از نحسی برنامه می‌ترسید! یا احسان حاج‌صفی که در FSV فرانکفورت و در بوندس‌لیگای 2 توپ می‌زند.

شنیدیم این چپ‌پای ملی‌پوش هم همیشه یواشکی از آلمان به تهران می‌آید تا در رودربایستی با عادل فردوسی‌پور نماند و به برنامه 90 نرود و... از این مثال‌های داخلی فراوان داریم!

با این وجود به نظر می‌رسد دونگا و اینفانتینو ثابت کردند برنامه 90 نه تنها برای خارجی ها نحس نیست بلکه خوش‌یمن است و هر دو هم پس از حضور در این برنامه عاقبت به خیر شدند.

انتهای پیام/7008

منبع: جام نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان