۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین مسابقات رالی خانوادگی ایثارگران در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۴۳۲۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۸ ساعت: ۱۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

در آستانه روز بزرگداشت شهدا؛

مسابقات رالی خانوادگی ایثارگران در قزوین برگزار می‌شود

در آستانه روز بزرگداشت شهدا، مسابقات رالی خانوادگی ویژه جامعه ایثارگران در قزوین برگزار می‌شود.

مسابقات رالی خانوادگی ایثارگران در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار ورزشی  صبح قزوین ، اسداله آشوری، مسئول برگزاری رالی اتومبیلرانی جانبازان اظهار کرد: به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، مسابقات رالی خانوادگی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر روز جمعه (14 اسفند ماه) در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در 2 گروه حرفه‌ای و همگانی با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین جامعه ایثارگران و آشنایی بیشتر آنها با قوانین راهنمایی و رانندگی برگزار خواهد شد.

آشوری با اشاره به اینکه مسابقات رالی خانوادگی ایثارگران ساعت 9 صبح از گلزار شهدای قزوین به مدت 3 ساعت و نیم با طی شدن مسافت 110 کیلومتر شروع می‌شود، گفت: در این مسابقات از هر گروه، 3 نفر برگزیده می‌شوند که طی مراسمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا تجلیل خواهند شد.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در مسابقات یاد شده می‌توانند از 12 اسفند ماه سال جاری برای ثبت‌نام به بنیادهای شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان قزوین و مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد استان مراجعه کنند.

آشوری گفت: قبل از برگزاری مسابقات رالی خانوادگی ایثارگران، جلسه توجیهی به منظور تشریح رعایت نکات در مسابقات، روز چهارشنبه(12 اسفند ماه سال جاری) ساعت 18 در سالن جلسات مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برپا می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان