۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین هرکسی که عزت و عظمت ایران را دوست دارد در انتخابات شرکت کند/ دشمنانی داریم که چشم طمع دوخته‌اند/ انتخاب ما باید دشمن را مایوس کند
کد خبر: ۱۴۲۶۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۹:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری:

هرکسی که عزت و عظمت ایران را دوست دارد در انتخابات شرکت کند/ دشمنانی داریم که چشم طمع دوخته‌اند/ انتخاب ما باید دشمن را مایوس کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت ۸ صبح‌ امروز با در دست‌ داشتن‌ شناسنامه‌ خود برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پای‌ صندوق‌ سیار ۱۱۰ واقع در حسینیه امام‌خمینی (ره) حضور یافتند.

هرکسی که عزت و عظمت ایران را دوست دارد در انتخابات شرکت کند/ دشمنانی داریم که چشم طمع دوخته‌اند/ انتخاب ما باید دشمن را مایوس کند
به گزارش صبح قزوین ؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت 8 صبح‌ امروز با در دست‌ داشتن‌ شناسنامه‌ خود برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پای‌ صندوق‌ سیار 110 واقع در حسینیه امام‌خمینی (ره) حضور یافتند.

ایشان پس از طی فرایندهای قانونی، رای خود را به صندوق‌های اخذ رای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از انداختن آرای خود در صندوق‌ها، فرمودند: در معارف و دستورات اسلامی، سرعت عمل در کار خیر توصیه شده، همیشه باید در کار خیر پیش‌رو باشیم، ما خواستیم که در این کار خیر و بزرگ مسئله انتخابات که هم وظیفه ما و هم حق ماست در اولین ساعات ممکن شرکت کنیم.

ایشان اضافه کردند: انتخابات حائز اهمیت است همیشه در بعضی از مقاطع اهمیت بیشتری دارد. توصیه من به مردم عزیز این است که اولا همانطور که قبلا عرض کردیم همه در انتخابات شرکت کنند.

ایشان تصریح کردند: هرکسی که ایران را دوست دارد جمهوری اسلامی را دوست دارد هر کسی که عزت و عظمت و شکوه ملی را دوست دارد در این انتخابات شرکت کند.

رهبر معظم انقلاب در ادامه خاطرنشان کردند: توصیه میکنم به همه مردم عزیز که سعی کنند، استباق کنند، سرعت به خرج بدهند در انجام این وظیفه و احقاق این حق. این کار و این سرعت گرفتن در اینجا شتاب آلودگی و شتاب زدگی نیست، این پیش روی در کار خیر است نگذارند برای ساعات آخر.

ایشان یادآور شدند: اولا به همین دلیل که گفتیم هر چه زودتر انسان در کار خیر وارد شود بهتر است ثانیا ممکن است حادثه ای پیش بیاید برای انسان.

رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: انسان از یک ساعت بعد خود خبر ندارد حالا که سالم و توانا هستیم و اشتغال مهمی سر راهمان نیست که ما را از این کار باز بدارد بیاییم و وارد شویم و کار را انجام دهیم. توصیه بعدی این است که مردم واقعا قصد نیت خیر و قصد خدایی بکنند. به قصد ایجاد اعتبار فزاینده برای کشور و استقلال کامل کشور در این کار بزرگ شرکت کنند که نتیجه هم همین است.

ایشان همچنین عنوان کردند: ما دشمنانی داریم و چشم طمع دوخته اند بایستی این انتخاب ما جوری باشد که دشمن ما را مایوس کند، ناامید کند، دقت کنند با بصیرت با چشم باز رای بدهند انشا الله خداوند متعال هم به آنها اجر خواهد داد این از جمله حسناتی است که علاوه بر اجر دنیوی کوتاه مدت و بلند مدت اجر اخروی هم دارد.

رهبر معظم انقلاب در خاتمه فرمودند: انشاالله همه موفق و موید باشید و انشاالله همه ملت ایران در این انتخابات هم مثل انتخابات های گذشته توفیق پیدا کنند و مایه پیشرفت و عزت کشور بشوند.
انتهای پیام/1001

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان