۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حضور ۵ هزار رأی اولی در استان قزوین/ تبلیغات تا ۸ صبح روز پنج شنبه ادامه دارد
کد خبر: ۱۴۱۹۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۴ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین مطرح کرد

حضور ۵ هزار رأی اولی در استان قزوین/ تبلیغات تا ۸ صبح روز پنج شنبه ادامه دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین از حضور۵ هزار رأی اولی در استان قزوین در انتخابات اسفندماه خبر داد و گفت: تبلیغات تا ۸ صبح روز پنج شنبه ادامه دارد.

حضور ۵ هزار رأی اولی در استان قزوین/ تبلیغات تا ۸ صبح روز پنج شنبه ادامه دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: انتخابات فضای خوبی را در استان و کشور حاکم کرده است و نامزدهای انتخابات خود را در معرض آزمایش مردم قرار داده‌اند تا این انتخابات با شور بیشتری برگزار شود.
وی در ادامه با تبریک به رای اولی‌ها گفت: حدود ۵ هزار نفر رای اولی در استان قزوین وارد صحنه انتخابات خواهند شد تا در تصمیمات سیاسی کشور اثرگذار باشند.
این مسئول با اشاره به اینکه مراحل مختلف انتخابات تا به امروز با نظم خوبی پیگیری شده است، ابراز کرد: پنج شنبه 8 صبح پایان تبلیغات کاندیدا خواهد بود و تبلیغات بعد از زمان تعیین شده تخلف است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه این دوره تخلفات نسبت به دوره‌های قبل کاهش چشم گیری داشته است، بیان کرد: به جز چند تخلف جزئی تخلف دیگری نداشته‌ایم، در شهرستان قزوین ۴۶ نفر از فیلتر شورای نگهبان رد شدند که با انصراف ۹ نفر از کاندیدها ۳۷ نفر هم اکنون با هم رقابت می‌کنند.
وی افزود: در شهرستان تاکستان نیز ۱۶نفر تایید صلاحیت شدند که با انصراف ۴نفر هم اکنون۱۲نفر بایکدیگر در حال رقابت هستند.
رحیمی ادامه داد: در شهرستان بوئین زهرا نیز با انصراف یک نفر ۲۰نفر از کاندیداها در انتخابات حضور دارند و تعداد شعب ما در استان قزوین ۱۰۰۱شعبه خواهد بود که ۷۴۵ شعیه صندق ثابت و ۲۵۶شعبه سیار است. این مسئول تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزارنفر در انتخابات مسئول اجرایی هستند که شامل موارد امنیتی اجرایی ٬بازرسی هستند.
وی در پایان گفت: تعداد واجدین شرایط رای دهی در استان قزوین ۸۸۷ هراز و ۱۴۶نفر می‌باشند که ۶۴۶هزار نفر در حوزه انتخابیه شهرستان قزوین حضور دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان