۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حذف بخشی از خطبه‌های نماز جمعه در برخی رسانه‌ها خلاف امانتداری است/ آن‌ها به مقایسه برجام و جنگ تحمیلی اشاره‌ای نکردند
کد خبر: ۱۴۱۵۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۳ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

حذف بخشی از خطبه‌های نماز جمعه در برخی رسانه‌ها خلاف امانتداری است/ آن‌ها به مقایسه برجام و جنگ تحمیلی اشاره‌ای نکردند

امام‌جمعه قزوین گفت: این‌که عده‌ای بخشی از حرف‌های ما را در خطبه‌های نماز جمعه حذف و به گونه‌ای رسانه‌ای می‌کنند که انگار به برجام حمله کرده‌ایم، خلاف امانتداری است.

حذف بخشی از خطبه‌های نماز جمعه در برخی رسانه‌ها خلاف امانتداری است/ آن‌ها به مقایسه برجام و جنگ تحمیلی اشاره‌ای نکردند
به گزارش سرویس سیاسی   صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین شب گذشته(یکشنبه) در جلسه تفسیر قرآن کریم که در حسینیه امامزاده اسماعیل (ع) برگزار شد، اظهار کرد: لازم می‌دانم نکته‌ای را متذکر شوم و آن این است که بنده در خطبه‌های نماز جمعه گفتم آن‌هایی که آمدند بین جنگ تحمیلی و برجام مقایسه کردند و به دلایل بسیار زیاد که همه‌ی آن‌ها در خطبه‌ها بیان شد، گفتم که این مقایسه بسیار اشتباه است و اصلاً این دو قابل مقایسه نیستند.
وی بیان کرد: از نظر اقتصادی اگر به برجام نگاه کنیم، گویا مشتی سکه تقلبی گیر ما آمده و از نظر فرهنگی اگر به برجام نگاه کنیم، مثل این است که شکلات آلوده به مواد مخدر روان‌گردان نصیب ما شده و برخی از حرف‌ها به خاطر مبتلا شدن به فضای روان‌گردانی مطرح می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: همه سربلندی و عزت را از جنگ تحمیلی داریم و دفاع مقدس یادگار همه شهیدان ما بوده و تا قیامت افتخاری ماندگار برای ملت بزرگ ایران اسلامی و مایه خیرات و برکات برای کشورهایی چون یمن، سوریه، لبنان و فلسطین شده است.
وی بیان کرد: من مقایسه جنگ تحمیلی با برجام را مورد حمله قرار دادم اما قسمتی که در خصوص جنگ تحمیلی بوده را کنار گذاشته و فقط حمله من را به برجام رسانه‌ای و برجسته کرده‌اند. شاید هم حرف ما را در همان فضای خماری و مخدری متوجه نشده‌اند، و یا فهمیده‌اند و بر روی غرض این کار را کرده‌اند و این خلاف امانتداری است.
گفتنی است یکی از سایت‌ها در روز جمعه با تحریف خبر و حذف مقایسه برجام و جنگ تحمیلی که موضوع اصلی خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین، به امامت آیت‌الله عابدینی بود، تنها به بخشی از اظهارات وی در خصوص برجام اشاره کرده است.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان