۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری هشتین دوره روز و مسابقه ریاضیات کانگورو در قزوین
کد خبر: ۱۳۷۹۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون آموزش متوسطه استان قزوین خبر داد

برگزاری هشتین دوره روز و مسابقه ریاضیات کانگورو در قزوین

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان از برگزاری هشتین دوره روز و مسابقه ریاضیات کانگورو در قزوین خبر داد.

برگزاری هشتین دوره روز و مسابقه ریاضیات کانگورو در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سعید پاینبرد معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هشمین دوره روز و مسابقه ریاضیات کانگورو در مدارس استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این مسابقات یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های ترویج ریاضیات در دنیا است که با هدف ارتقاء درک ریاضی دانش‌آموزان و رشد توانمندی آنها برای لذت بردن از فعالیت‌های‌ ریاضی برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه استان خاطرنشان کرد: تمامی دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی، اول و دوم متوسطه می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

پاینبرد تصریح کرد: ثبت نام در مسابقه از روز شنبه 24 بهمن ماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 10 اسفند ماه 94 ادامه خواهد داشت و مدیران مدارس می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی http://mathkangaroo.srttu.edu نسبت به ثبت نام دانش‌آموزان اقدام نمایند.

معاون آموزش متوسطه استان اضافه کرد: هشتمین دوره مسابقه ریاضیات کانگورو در روز پنج شنبه 26 فروردین ماه 95 از ساعت 30/9 صبح به طور همزمان با سراسر کشور در مدارس استان برگزار خواهد شد.

وی هدف اصلی برگزاری این مسابقات را ایجاد علاقه به ریاضیات و ارتقای مهارت حل مسئله در دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: البته ایجاد علاقه به ریاضیات نباید تنها به این روز خلاصه شود و مدیران مدارس باید با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های خلاقانه زمینه ایجاد علاقه‌مندی در دانش‌آموزان را فراهم کنند.

پاینبرد در پایان گفت: کارت شرکت در مسابقه، یک هفته قبل از تاریخ برگزاری، از طریق سامانه ثبت‌نام به آدرس http://mathkangaroo.srttu.edu توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان