۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین جشنواره بین المللی فیلم‌ رشد در قزوین برگزار می‌شود/اعزام ۱۴ اکیپ سیار پخش فیلم به روستاها
کد خبر: ۱۳۷۸۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر جشنواره فیلم رشد استان قزوین:

جشنواره بین المللی فیلم‌ رشد در قزوین برگزار می‌شود/اعزام ۱۴ اکیپ سیار پخش فیلم به روستاها

دبیر جشنواره فیلم رشد استان قزوین گفت: به منظور ایجاد عدالت آموزشی و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان روستاهای دور دست و مناطق محروم، ۱۴ اکیپ سیار پخش فیلم به این روستاها اعزام خواهند شد.

جشنواره بین المللی فیلم‌ رشد در قزوین برگزار می‌شود/اعزام ۱۴ اکیپ سیار پخش فیلم به روستاها
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های آموزشی-تربیتی رشد با هدف انتقال پیام‌های تربیتی به دانش‌آموزان از 24 تا 29 بهمن در کلیه مناطق استان برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم‌های آموزشی-تربیتی در قالب محتوای دیداری و ایجاد یک فضای ذهنی تعاملی با اهداف پیدا و پنهان، همزمان در قزوین و 10 استان دیگر برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره فیلم رشد استان خاطرنشان کرد: با توجه به اثربخشی این فیلم‌ها و با تکیه بر تجربیات موفق سنوات گذشته، در سال جاری با برنامه ریزی‌های انجام شده، امسال بالغ بر 150 هزار دانش‌آموز و معلم در سالن‌های نمایش و واحدهای آموزشی شهری و روستایی به تماشای فیلم‌های رشد خواهند نشست.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان تصریح کرد: به منظور ایجاد عدالت آموزشی و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان روستاهای دور دست و مناطق محروم، 14 اکیپ سیار پخش فیلم به این روستاها اعزام خواهند شد.

رحمانی اضافه کرد: در جشنواره امسال تعداد 33 فیلم کوتاه و بلند از ایران و کشورهای فرانسه، آلمان، ژاپن، سوئیس، چین، روسیه، هند و هنگ کنگ در دو قالب پویانمایی(انیمیشن) و بازی افراد به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی در پایان از همکاری دستگاه‌های برون سازمانی، خصوصاً استانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی-تربیتی رشد تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور مسئولین و نمایندگان همه دستگاه های فرهنگی استان روز شنبه(24 بهمن ماه) در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین واقع در شهرک کوثر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان