۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت با رهبری است/ امروز بزرگترین معروف حمایت گسترده از آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: ۱۳۷۷۶۹ نویسنده: لیلا امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دعوت مسئولین استان قزوین برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت با رهبری است/ امروز بزرگترین معروف حمایت گسترده از آرمان‌های انقلاب است

مسئولین استان قزوین با تاکید بر پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از مردم استان برای حضور گسترده در این روز دعوت کردند.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت با رهبری است/ امروز بزرگترین معروف حمایت گسترده از آرمان‌های انقلاب است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛---- لیلا امیری.
راهپیمائی مردم در مناسبت‌های مختلف تاریخی نشان پاسداری آنها از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
این حضور گسترده نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است.
در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد نمود.
در این راستا مسئولین استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه استان قزوین:


پیروزی انقلاب در سراسر دنیا بیانگر بیداری اسلامی است که در تمامی کشورهای دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی هر روز طوفنده‌تر از دیروز حرکت کرده و گسترش می‌یابد.
چگونگی آگاهسازی نسل جوان نسبت به آرمان‌های نظام از دستاوردهای انقلاب است و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در ناکارآمد نشان دادن انقلاب، بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی و مقایسه کردن وضعیت کنونی کشور با دوران حکومت پهلوی یکی از موثرترین راه‌هایی است که می‌توان معنای انقلاب را به جوانان تفهیم کرد.
بنابراین من تمام اقشار جامعه را به شرکت در این رفراندوم بزرگ دعوت می‌کنم تا پیام انقلاب به جوانان دنیا منتقل شود.

حجت الاسلام علی قابل، رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان استان قزوین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

یوم الله ۲۲ بهمن، روز شکست "منطق قدرت" استکبار جهانی و طاغوت‌ها در برابر "قدرت منطق" ایران اسلامی است و امروز در سی و هفتمین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دشمنان به خوبی این اقتدار را درک کرده‌اند.
در طلیعه آفتاب سی و هشتمین بهار " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" ملت شجاع و رشید ایران اسلامی، با یکدیگر با اراده‌های پولادین و عزمی راسخ، استوار و پابرجا، با گام‌هایی بلند به بلندای حقیقت تاریخ، در صفوفی متحد و یکپارچه و هم صدا لبیک‌گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشأن و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و راه شهدا و امام شهیدان را ادامه می‌دهند.

فریدون همتی، استاندار قزوین:


دهه فجر یادآور تحقق انقلابی ارزشی برای رسیدن به اهداف متعالی بود و با درک امام از سوی مردم و تبعیت از بنیانگذار جمهوری اسلامی شاهد موفقیت‌های فراوانی تا امروز بوده‌ایم.
دشمنان با جنگ تحمیلی، تحریم و ترور شخصیت‌ها درصدد آسیب رساندن به نظام بوده و هستند اما با هدایت رهبری و بصیرت مردم از سختی‌ها عبور کرده‌ایم.
در این 37 سال از عمر انقلاب اسلامی دشمنان همواره تحقیر و سرخورده شده‌اند و ملت ایران همیشه سربلند و سرافراز بوده‌ است.
حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای برای شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه در سال جاری است.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس:

با توجه به حساسیت‌های امروز در منطقه و فشارها و تحریم‌های مکرر دنیای غرب، دشمنان تصور می‌کنند با یا تهدید و ارعاب می‌توانند مردم را از نظام و انقلاب جدا نمایند و حضور پرشور مردم در این عرصه سرنوشت ساز، آب سردی است بر این آتش افروخته .
مردم بصیر ایران در دو اجتماع و گردهمایی عظیم می‌توانند پایبندی خود به انقلاب و نظام را اثبات نمایند که یکی از این دو، راهپیمایی روز آینده و دیگری عرصه انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه است.
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی است و آحاد جامعه با حضور خود اتحاد و یکپارجگی ملت ایران را به جهانیان نشان خواهد داد.

داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس:


در یوم الله ۲۲ بهمن این راهپیمایی پرشور در تمام نقاط کشور و به خصوص در شهر قزوین نشانگر انسجام، ایستادگی، وحدت ملی و پیوستگی مردم عزیز با نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت آرمان‌های گرانقدر شهدای این مرز و بوم است.
آثار این حماسه عظیم ملت ایران در این روز بزرگ در عرصه‌های بین المللی به شکلی غرورآفرین و امید بخش هویدا خواهد شد؛ زیرا در دنیای امروز این حماسه و حضور پر شور و شکوه مردم از طریق دوربین‌های مختلف مورد رصد و بازبینی قرار می‌گیرد و باید توجه داشت، هرچقدر حضور مردم پررنگ‌تر و گسترده‌تر باشد این پیام را به دنبال خواهد داشت که، مردم همچنان از آرمان‌ها و اهداف اولیه انقلاب خود دفاع می‌کنند و از این ارزش‌ها کوتاه نخواهند آمد.

روح الله عباسپور، نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:


22 بهمن یک رفراندوم بزرگ برای نظام است و حضور مردم در راهپیمایی این روز نشان از وجود پایگاه مهم مردمی نظام در بین ملت است لذا هرچقدر حضور و مشارکت مردم باشکوهتر و گسترده تر باشد این موضوع تاثیر بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور برای نام اسلامی ما به ارمغان می‌آورد.
بالا بودن آمار شرکت کننده‌ها در راهپیمایی 22 بهمن ماه پیام مهمی برای دشمنان ایران اسلامی چون آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنها دارد و این پیام پایبندی ملت ایران به آرمان‌های نام و انقلاب و امام راحل و رهبری است.
از مردم غیور کشور و استان قزوین دعوت می‌کنیم 22 بهمن در راهپیمایی حضور جدی داشته باشند و با مشت‌های گره کرده بر دهان دشمنان بزنند تا این حضور تقویت کننده جبهه مقاومت باشد.

امیر محمد رضایی، فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین:


از مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان قزوین برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت می‌کنم و اعتقاد دارم این حضور وحدت کلمه، اقتدار، اتحاد و عزم ملی ایران پهناور و اسلامی‌مان را رقم خواهد زد.

عباس کاظمی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:


مردم عزیز ما در سال‌های متمادی و مختلف از عمر انقلاب ثابت کردند در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و امام ایستادگی خواهند کرد و هرگز میدان را به نفع دشمن خالی نمی‌کنند.
امسال نیز شواهد و قرائن حاکی از آن است که مردم از صنوف مختلف، حضور گسترده و چشمگیری در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت و نفرت خود را آمریکای جنایتکار اعلام می‌کنند و مردم شهیدپرور قزوین نیز در این میان جلودار میدان خواهند بود.

حجت الاسلام علی عباسی، رئیس حوزه علمیه استان قزوین:


امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری هوشمند کشورمان توانسته در تمام عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن داشته باشد.
امام خمینی (ره) منادی توحید بود و با رهبری داعیانه خود و با وحدت و همدلی ملت ایران توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون نماید و این انقلاب را به ثمر برساند.
حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیعت با رهبری است و انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.
این حضور پرشور و باشکوه نشان دهنده تقویت بیداری جهان اسلام و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
تداوم و بقای این نظام برآمده از خون شهدا با حضور پرشور و بانشاط همه مردم شکل می‌گیرد و ملت ایران بارها با حضور در تمام عرصه‌ها نشان داده‌اند که پشتیبان نظام اسلامی و ولایت هستند.
این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل و ایادی استکبار جهانی در منطقه خواهد بود.

سید علی موسوی موینی، فرماندار قزوین:


مقدمات برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم شده است و از مردم تقاضا می‌کنیم به پاسداشت خون شهدا و تجدید میثاق با امام خمینی(ره) در این راهپیمایی شرکت کنند.
مردم ایران 37 سال پای سختی‌ها و ناملایمات مردانه و جوانمردانه ایستادگی کرده‌اند و روز ۲۲ بهمن امسال نیز با حضور خود نشان خواهند داد پای مسائل جزئی و کلی نظام ایستاده‌اند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، توطئه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان کل استان قزوین:


امام خمینی فرمودند: "انقلاب اسلامی آرزوی انبیای الهی بود که محقق شد."
در این روز هم طاغوت از کشور رانده و هم احکام نورانی اسلام اجرا شد که همان آرزوی انبیای الهی بود؛ بنابراین ما باید این روز را گرامی داشته و تحت زعامت مقام معظم رهبری با قدرت هرچه تمام‌تر برای حفظ آن بکوشیم.
ما باید با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی بدهیم و بگوییم علی رغم تمام فشارها، تحریم‌ها و تهاجمات فرهنگی شکست نخواهیم خورد و در صحنه می‌مانیم.
امروز بر هر کسی که به انقلاب و اسلام علاقه دارد واجب است در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند.
البته مردم همیشه حضور داشته‌اند و اینطور نیست که حضورشان کمرنگ شود؛ اما انتظار ما این است که امسال از سالیان گذشته این راهپیمایی باشکوهتر برگزار شود.

حجت الاسلام نوروزی، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین:


مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و ۲۲ بهمن در انقلاب یک اصل و نقطه عطف است و تک تک مردم ایران از پدیدآورندگان این انقلاب و نظام هستند بنابراین لازم است با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکبار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب تجدید میثاق کنند.
وجود بابرکت امام راحل و مقام معظم رهبری نیز از عوامل مهمی بود که باعث موفقیت انقلاب اسلامی و ملت ولایتمدار ایران زمین شد اما موج بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها به دلیل نداشتن رهبری مقتدر و فرهیخته با موفقیت همراه نبود.
در سال 1357 حمایت و پشتیبانی‌های همه جانبه ملت از امام راحل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز رمز ماندگاری این انقلاب در گرو حمایت‌های بی دریغ از رهبری است که همگان باید نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.
مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و سرافرازی ملت ایران و درهم شکستن ابهت شرق و غرب و اثبات ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های پوشالی و ظالم جهان بود.
ایام الله دهه مبارک فجر یادآور خاطراتی است که در آن ایثار، از خودگذشتگی و تلاش برای رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار موج می‌زند.

حجت الاسلام علی نعمت اللهی، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین:


راهپیمایی ۲۲ بهمن یک فرصت و به نوعی رفراندوم برای نظام و اندیشه‌های امام و منویات مقام معظم رهبری است و به لطف خدا مردم با تمام وجود در این راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد.
امسال باید حضور هوشمندانه‌تری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم تا این حضور پشتوانه محکمی برای سیاست داخلی و خارجی ما باشد و قطعا این حضور پاسخ مناسبی را در سطح بین المللی خواهد داشت و به تهدیدات دشمنان پاسخ محکمی می‌دهد.

حجت الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:


حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب افزایش اقتدار نظام اسلامی و استحکام پایه‌های کشور و تقویت مواضع اصولی نظام خواهد شد.

اکبر اسکندری نژاد، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد قزوین:


پیروزی انقلاب اسلامی دارای پیام فرهنگی بود و حضرت امام در جایگاه یک عارف و فیلسوف و مرجع جامع الشرایط آرمان‌های دینی و فرهنگی را در جامعه مطرح کرد و انقلاب از بطن حوزه علمیه و اساتید دانشگاهی و فرهنگیان شکل گرفت که نشاندهنده این است که این انقلاب دارای وجه فرهنگی می‌باشد.
امام می‌فرمود که انقلاب ما انفجار نور بود، یعنی مسیر روشنایی را از ظلمت و تاریکی مشخص کرد که این عملکرد به معنای حضور قدرتمند فرهنگ دینی در عرصه مبارزات با رژیم پهلوی بود.
پیام پیروزی انقلاب برای جهانیان دستیابی به استقلال و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است همانطور که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی جزء شعارهای اصلی این انقلاب است.
مسئولین ما باید پیام فرهنگی انقلاب را به خوبی درک کنند و با ایجاد بستر فرهنگی مناسب می‌توان افق مناسبی برای سایر حوزه‎ها در کشور فراهم کرد، برای نمونه سیاست، اقتصاد و صنعت همه در سایه فرهنگ درست توان رشد و توسعه خواهند داشت.

علی هوشمند، رئیس حوزه هنری قزوین:


این راهپیمایی تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و پیام روشنی برای دشمنان و بدخواهان نظام دارد.
سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که امواج بیداری اسلامی خاورمیانه را فرا گرفته و چشم امید ملت‌های منطقه به این انقلاب دوخته شده است.
از همه مردم به ویژه اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین دعوت می‌کنیم بار دیگر با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نمایند.

مشهدی آقایی رئیس اداره ورزش و جوانان قزوین:


همراه با تمام مردم کشور، جامعه ورزشی استان قزوین نیز برای تجدید میثاق با امام راحل و شهدای گلگون کفن و لبیک با مقام معظم رهبری در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد.

سالار قاسمی، رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین:

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، حفظ نظام از اوجب واجبات و از وظایف اصلی مسئولین و مردم است.
از آحاد ملت خصوصا فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز و اولیای آنها دعوت می‌کنیم یکصدا و یکپارچه برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک بگویند و در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور گسترده داشته باشند.

هدایت صفری، رئیس کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین:


دهه فجر با عزم و اراده پولادین مردم ایران اسلامی و با اتکا بر ایمان به خدا و وحدت کلمه و با رهبری الهی گونه امام خمینی(ره) شکل گرفت و مردم ندای عزت، حق طلبی و توحید را سر دادند.
امروز بر همه مردم، مسئولین و اقشار مختلف فرض است تا با حضور گرم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، برگی از صفحات دفتر انقلاب را بنویسند و با آرمان‌های امام و رهبری تجدید پیمان کنند.
یقینا حضور پررنگ مردم دل دوستداران نظام را در سراسر دنیا شاد و دشمنان نظام را ناامید خواهد کرد.
امروز بزرگترین معروف حرکت در راستای منویات رهبری و حضور در راهپیمایی به عنوان بالاترین معروف است.

غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:


اوج برنامه‌های دهه‌فجر، راهپیمایی 22 بهمن است که خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور گسترده خود در این حرکت انقلابی اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
پیروزی انقلاب اسلامی آغاز احیای مجدد اسلام است که با مشارکت گسترده مردم انقلابی ایران به رهبری حضرت امام‌خمینی(س)، اسلام بار دیگر در ایران جان گرفت و تداوم آن، نیاز به مشارکت و حضور جدی آحاد مردم در صحنه دارد.
یکی از صحنه‌های پرشکوه و ماندگار انقلاب، حضور گسترده مردم در راهپیمایی سراسری 22 بهمن است که همانند سال‌های گذشته در قزوین برگزار می‌شود و اجتماع باشکوه مردم در گلزار شهدای قزوین به تصویر کشیده خواهد شد.

حجت الاسلام علی رمضانی، رئیس کانون‌های مساجد استان قزوین:


تکرار هرساله راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن باعث نفی برنامه‌های دشمن خواهد شد و حضور یکپارچه مردم در این حرکت پرشور نشانگر علاقه مردم به نظام و تقویت باورهای آنها به انقلاب است.

علی فرخزاد، عضو شورای شهر قزوین:


راهپیمایی ۲۲ بهمن شناسنامه انقلاب است و حضور مردم در این روز بزرگ نشان می‌دهد آنها پای انقلاب خود ایستاده‌اند و با حضور هر ساله خود را راهپیمایی این روز با شعارهای خود فریاد عزت خواهی، استقامت و استقلال طلبی را سر خواهند داد.

فاطمه اشدری، عضو شورای شهر قزوین:


حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای انقلاب اسلامی ما حائز اهمیت است مردم تکلیف خود را به خوبی می‌دانند و به توصیه هیچ مسئولی احتیاج ندارند.
اتفاقا بهتر است مسئولین در این راهپیمایی حضور پیدا کنند تا مشاهده کنند به واسطه حضور مردم چه پشتوانه عظیمی دارند؛ زیرا مردم و مسئولین مکمل یکدیگرند.
۲۲ بهمن نشانه‌ای از آزادگی مردم ایران است و این حضو نشان می‌دهد مردم دین و کشورشان را دوست دارند و همپای ولایت و رهبری در تمامی مراسمات غیرتمندانه حضور پیدا کنند.

عباس ظاهری، عضو شورای شهر قزوین:


شرکت در راهپیمایی حداقل وظیفه ماست، از طرفی اگر همین حداقل‌ها کنار هم قرار بگیرد در داخل و خارج بازتاب حداکثری خواهد داشت.
با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه ایران اسلامی در خارج از کشور و مخصوصا در مقابل دوربین‌ها سربلند خواهد شد زیرا این حضور نشان از پشتیبانی مردم در حمایت از نام اسلامی دارد.
این انقلاب در دل‌های مردم تاثیر حداکثری داشته است و آرزوی آنها اثبات عزت و سربلندی کشورمان به جهانیان است.
پس وظیفه ماست که برای حفظ خون شهدا و سپاسگزاری از زحمات امام راحل در راهپیمایی شرکت کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان