۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جزئیات ظرفیت پذیرش در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و سهمیه شاغلان
کد خبر: ۱۳۵۹۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در سازمان سنجش

جزئیات ظرفیت پذیرش در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و سهمیه شاغلان

ثبت نام برای دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه علمی - کاربردی آغاز و تا ۲۰ بهمن ادادامه دارد که کل ظرفیت موجود ۳۰۵ هزار و ۳۳۲ نفر است.

جزئیات ظرفیت پذیرش در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و سهمیه شاغلان
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای دانشگاه علمی - کاربردی از روز گذشته (چهارشنه 14 بهمن) از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز سه‌شنبه 20 بهمن پایان می‌یابد.داوطلبان در مدت تعیین شده باید به سایت سامان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام کنند و پس از مطالعه این دفترچه در صورت دارا بودن شرایط نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

طبق گفته‌های حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گزینش دانشجو در این دوره‌ها براساس معدل دیپلم، نوع دیپلم، سهمیه پذیرش و بومی بودن صلاحیت عمومی داوطلبان و ضوابط دانشگاه علمی - کاربردی صورت می‌گیرد.

تعداد کل ظرفیت 305 هزار و 332 نفر است که 161 هزار و 619 ظرفیت مربوط به داوطلبان آزاد و 143 هزار 713 ظرفیت مربوط به شاغلین است.

پذیرش در 4 هزار و 610 رشته محل به صورت متمرکز و 28 رشته به صورت نیمه متمرکز است. همچنین تا ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه 15 بهمن) 3 هزار و 382 داوطلب برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان