۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تمام تلاش هایم برای اجماع در انتخاب استاندار قزوین بی فایده بود
کد خبر: ۱۳۴۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آیت الله اسلامی:

تمام تلاش هایم برای اجماع در انتخاب استاندار قزوین بی فایده بود

امام جمعه تاکستان: به مسئولین استانی سفارش کردم اگر شما اراده گزینه واحدی داشته باشید به طور طبیعی دولت نظر شما را نادیده نمی گیرد؛ اما تمام تلاش هایم برای اجماع در انتخاب استاندار قزوین بی فایده بود.

تمام تلاش هایم برای اجماع در انتخاب استاندار قزوین بی فایده بود

به گزارش صبح قزوین، آیت الله علی اسلامی امام جمعه تاکستان و عضو خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین در خصوص انتخاب استاندار قزوین،  اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال با هدف تعیین استاندار قزوین با دعوت از 4  نماینده مجلس استان در مراسم افطاری  در حضور امام جمعه قزوین آیت الله باریک بین و چند نفر از مسئولین استانی،  فرمانده سپاه و برخی مدیران ادارات، جلسه ای تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: به  مسئولین استانی سفارش کردم اگر شما اراده گزینه واحدی داشته باشید به طور طبیعی دولت نظر شما را نادیده نمی گیرد؛ با گزینه واحد، کار را به خوبی به پایان می رسانید.

آیت الله اسلامی در ادامه اذعان داشت: ولی متاسفانه این گونه نشد و با نبود وحدت نظر، گزینه ها حتی به مرز 18 نفر رسید.
با این شرایط بنده به صلاح ندانستم ورود پیدا کنم و در جلسات بعدی شرکت نکرده و تا به امروز دخالتی در این زمینه نداشتم؛ ولی دولت اعلام کرد بعد از شروع به کارش در طی 3 ماه می خواهد استاندارها را تغییر دهد.
شاید استان ما جزء استان های انتهائی باشد.

عضو خبرگان رهبری  در پاسخ به علت تغییر تمامی مدیران با روی کار آمدن دولت جدید، خاطرنشان کرد: آنچه را که  به طور کلی می توان مطرح کرد این است که هر فردی از دولت سر کار باشد و عملکرد خوبی داشته باشد ؛ باید از او استفاده کرد حال این شخص می خواهد  وزیر، مدیر کل یا مدیر دیگر سازمان ها  باشد.

وی در ادامه یادآور شد: به طور نمونه زمان دولت دهم که یکی از وزرا موفق بود، خیلی شایسته است که دولت بعدی از او استفاده کند؛ حال اگر استانداری موفق بوده اگر از او استفاده کنند زحمت دولت جدید کمتر شده  و می توان از او بیشترین بهره را برد.

امام جمعه تاکستان در پایان اذعان داشت: در این راستا در دولت جدید تعویض برخی وزرا درست بوده که انسان های با تخصص تر و کارآمدتر سرکار بیایند؛ اما گاهی دیده می شود برخی وزرای تعیین شده  از  قبلی ها ضعیف تر هستند و این نقطه ضعف ماست.
امیدواریم به زودی استانداری کارآمد، مومن و متخصص انتخاب شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان