۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین یک هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در قزوین برگزار می‌شود/ حضور ۱۵ شخصیت مطرح کشوری در استان همزمان با دهه فجر
کد خبر: ۱۳۴۳۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

یک هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در قزوین برگزار می‌شود/ حضور ۱۵ شخصیت مطرح کشوری در استان همزمان با دهه فجر

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از حضور ۱۵ شخصیت مطرح کشوری در استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در این ایام بیش از یک هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در مجموعه سپاه استان قزوین برگزار می‌شود.

یک هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در قزوین برگزار می‌شود/ حضور ۱۵ شخصیت مطرح کشوری در استان همزمان با دهه فجر
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح استان که به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن جلسات لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در فضای دو قطبی شرق و غرب انفجار نوری بود که ابهت دو بلوک شرق و غرب را فرو ریخت و تبدیل به معجزه قرن شد.

وی افزود: تداوم انقلاب و پیروزی آن مستلزم این است که از ارکان انقلاب یعنی اسلام، رهبری و مردم و آرمان خواهی و الهام بخشی انقلاب اسلامی ایران، حفظ و پاسداری شود.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی انقلاب و مرور دستاوردهای آن در ابعاد مختلف است که انقلاب در روزهای نخست در چه جایگاهی بود و امروز به چه جایگاهی رسیده است.

وی ادامه داد: در موضوع دفاعی و بحث نظامی امروز کشور به جایگاه رفیعی دست یافته که از جمله آن می‌توان به اقدام ارزشمند نیروی دریایی سپاه اشاره کرد که گوشه‌ای از اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و کشوری که ادعای ابرقدرتی و کدخدایی دنیای را دارد تحقیر کرد که همه اینها از برکت انقلاب است.

طاهرخانی عنوان کرد: این انقلاب نشات گرفته از قیام اباعبدالله الحسین است چرا که شروع انقلاب در عاشورا رقم خورد و ادامه نیز پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: شعار "تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی" شعار محوری برنامه‌های سپاه صاحب الامر(عج) است و بیش از یک هزار و 500 عنوان برنامه در مجموعه سپاه استان در سطح ستاد، نواحی 7 گانه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت پیش بینی شده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد: ایجاد غرفه متنوع و شاد برای خانواده‌ها، اجرای نمایش‌های خیابانی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در موضوعات مختلف از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی در تمام سطوح با توجه به انتخابات پیش رو در 7 اسفند ماه و در راستای تحقق و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای یکی از برنامه‌های مهم در ایام دهه فجر است.

طاهرخانی عنوان کرد: معرفی شخصیت امام راحل برای نسل جوان در ابعاد مختلف در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدا، همایش مدافعان حرم، بازدید از خانواده شهدا و برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری حلقه‌های صالحین و نمایشگاه صنایع دستی، نقاشی و تصاویر انقلابی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته 15 شخصیت شاخص و مطرح کشور در برنامه‌های استان حضور خواهند داشت.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان تصریح کرد: انجام ویزیت رایگان در این ایام توسط جامعه بسیج پزشکی در مناطق محروم استان همچنین بازدید از موزه عبرت از دیگر برنامه‎های دهه مبارک فجر است.
انتهای پیام/7003










دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان