۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سوءاستفاده جریان سیاسی اصلاح طلب از احساسات پاک مردم روستاها
کد خبر: ۱۳۱۱۹۷ نویسنده: لیلا امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در قزوین چه می‌گذرد؛

سوءاستفاده جریان سیاسی اصلاح طلب از احساسات پاک مردم روستاها

شروع پشتیبانی از قشر مستضعف و محروم جامعه با پیشانی بندهای سیاسی مربوط به همین ماه‌های اخیر نیست؛ بلکه سبقه‌ای طولانی دارد.

سوءاستفاده جریان سیاسی اصلاح طلب از احساسات پاک مردم روستاها
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، در ایام انتخابات به طور معمول عده‌ای این فضا را به ابزاری برای دستیابی به خواسته‌ها و اهداف غیرمعقول خود تبدیل می‌کنند و در این راستا از هر مسیری برای رسیدن به این اهداف بهره می‌جویند.
در سال جاری وجود 2 انتخابات مهم مجلس و خبرگان رهبری بهانه‌ای برای برخی از افراد منتسب به جریان سیاسی تندرو در استان شده تا با دست یازی به عناصر وابسته خود در برخی از نهادهای دولتی به جمع آوری آرای مردمی بپردازند.
البته شروع این پشتیبانی از قشر مستضعف و محروم جامعه با پیشانی بندهای سیاسی مربوط به همین ماه‌های اخیر نیست؛ بلکه سبقه‌ای طولانی دارد اما موضوع اصلی این نوشته اتفاقات اخیر رخ داده در روستای مهدی آباد استان قزوین است.
همان منطقه‌ای که این ایام شاهد حضور حامیان یکی از منتسبین به جریان فتنه در استان است.
مهدی آباد یکی از روستاهای اطراف استان است که چند سالی پرونده رسیدگی به اختلافات بین مالکین سابق و کشاورزان این روستا در محاکم قضایی در جریان است و در این ایام این اختلاف بهانه‌ای برای گروکشی‌های سیاسی شد.
به گفته شاهدان برخی از افراد صاحب نفوذ در روستای مهدی آباد که از حامیان یکی از شیوخ فتنه در استان هستند با بهره جویی از احساسات پاک مردم این روستا برای حل مشکل اراضی خود، نامه‌ای تهیه کرده و به امضای روستائیان این منطقه رسانده‌اند.
در این نامه از این چهره سیاسی منتسب به فتنه درخواست شده با ورود به این پرونده در محاکم قضایی استان نفوذ کرده و حکم این اختلافات را به نفع کشاورزان تغییر دهد در صورتی که قوه قضائیه دستگاهی مستقل است و تحت تاثیر فشارهای شخص یا گروهی قرار نمی‌گیرد.
شایان ذکر است نامه مذکور در تاریخ 25 دی ماه سال جاری نوشته شده و آخرین جلسه دادگاه روز 28 دی ماه برگزار شده است یعنی با ارائه این طومار به این چهره سیاسی و با نفوذ وی طی سه روز آیا پرونده مختومه می‌شود؟!!
در صورتی که این پرونده، دعوای چندین سال را برای به نتیجه رسیدن پشت سر می‌گذاشت، وقوع این اتفاقات به نوعی توهین به شعور مردم بوده زیرا رنگ و لعاب سیاسی بازی آن بسیار پرجلوه است.
البته چندی پیش نیز همین افراد صاحب نفوذ در این روستا کمک پنج میلیونی سازمان اوقاف برای تجهیز مسجد روستای خود را منتسب به مرحمت این فرد حامی فتنه کرده بودند اما با پیگیری هیئت امنای این مسجد و ورود مسئولین اداره اوقاف این پروژه ریاکارانه با شکست مواجه شد.
از این موارد در استان به وفور یافت می‌شود و نکته قابل توجه افزایش هوشیاری مردم نسبت به تورهایی است که از سوی این افراد مسئله دار برای جمع آوری رای مردم در زمان نزدیک به انتخابات پهن می‌شود.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان