۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جوسازی‌های امروز علیه شورای نگهبان تاثیری در عملکرد فقهای آن ندارد
کد خبر: ۱۳۰۹۰۸ نویسنده: آیت الله علی اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عضو خبرگان رهبری در مصاحبه با صبح قزوین:

جوسازی‌های امروز علیه شورای نگهبان تاثیری در عملکرد فقهای آن ندارد

عضو خبرگان رهبری در مصاحبه با صبح قزوین گفت: استکبار جهانی با چند نهاد مهم کشورمان به صورت ویژه دشمنی دارد که یکی از آنها شورای نگهبان است.

جوسازی‌های امروز علیه شورای نگهبان تاثیری در عملکرد فقهای آن ندارد
آیت الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، درباره هجمه‌های امروز علیه شورای نگهبان اظهار کرد: شورای نگهبان مطابق با قوانین و مقررات به بررسی صلاحیت‌های کاندیداها پرداخته است و با توجه به این قوانین برای ورود به جایگاه‌های دولتی برخی از افراد صلاحیت حضور در این جایگاه‌ها را نداشته‌اند.
وی اذعان کرد: شورای نگهبان برای انتخابات دهم مجلس و دوره پنجم خبرگان رهبری بررسی‌های لازم را انجام داده است و اسامی نامزدهای تائید و رد صلاحیت شده را اعلام کرده که داوطلبان می‌توانند با داشتن دلایل کافی شکایت کنند.
این عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه قانونگذار در کشور هیچ زمانی به دنبال ضایع کردن حق هیچ شخصی نیست، گفت: بنابراین هجمه‌های صورت گرفته امروز پس از اعلام تعیین صلاحیت‌ها امری منطقی نیست.
وی افزود: البته ممکن است با بررسی دوباره شکایات برخی از این افراد که صلاحیت آنها احراز نشده با ارائه مدارک لازم صلاحیت‌شان تائید شود.
اسلامی ادامه داد: هدف شورای نگهبان فراهم آوردن حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی است تا زمینه مایوس کردن استکبار جهانی و مخالفان داخلی فراهم شود.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان شورای نگهبان را مانع دستیابی به اهداف خود می‌بینند، تصریح کرد: استکبار جهانی با چند نهاد مهم کشورمان به صورت ویژه دشمنی دارد که یکی از آنها شورای نگهبان است که فقها و عناصری در این نهاد وجود دارند که با اجرای قانون اساسی زمینه ماندگاری و بقای نظام را فراهم می‌کنند.
وی با بیان اینکه جوسازی‌های امروز علیه شورای نگهبان تاثیری در عملکرد فقهای آن ندارد، گفت: در زمان مرحوم حضرت امام(ره) همین مخالفان وجود داشتند و با دلایل مختلف با شورای نگهبان و سپاه پاسداران مخالفت می‌کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان