۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مرحوم یزدان‌پناه با جدیت در میدان مبارزه با رژیم شاه حضور داشت
کد خبر: ۱۲۹۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در قزوین:

مرحوم یزدان‌پناه با جدیت در میدان مبارزه با رژیم شاه حضور داشت

نماینده ولی‌فقیه در استان در سالروز درگذشت مرحوم حاج رضا یزدان پناه گفت: با وجود این‌که مرحوم یزدان پناه روحانی نبود، اما مورد خشم و نفرت رژیم شاه قرار گرفت و این مهم به خوبی نشان می‌دهد که ایشان با جدیت در میدان مبارزه حضور داشت.

مرحوم یزدان‌پناه با جدیت در میدان مبارزه با رژیم شاه حضور داشت
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در سالگرد درگذشت مرحوم حاج رضا یزدان پناه، معلم و مفسر قرآن، اظهار کرد: با ورود به آیات قرآن کریم می‌توانیم در آینه آیه‌ها چهره انسان‌های مؤمن را ببینیم و شخصیت خودمان را با آن مطابقت دهیم و تلاش کنیم خود را با آیات الهی منطبق سازیم.
وی تصریح کرد: حاج رضا یزدان پناه یکی از شخصیت‌های برجسته استان قزوین به شمار می‌آید که چهره ایشان را در آینه آیات الهی به خوبی قابل مشاهده است چرا که ایشان همواره زندگی خود را با آیات الهی منطبق می‌کرد.
امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که قرآن از کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند، به نیکی یاد می‌کند و جایگاه آن‌ها را جایگاه والایی معرفی می‌کند، افزود: ایشان با وجود این‌که روحانی نبود؛ اما مورد خشم و نفرت رژیم شاه قرار گرفت و این مهم به خوبی نشان می‌دهد که ایشان با جدیت در میدان مبارزه حضور داشت.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: خیلی‌ها ممکن است با وجود توانایی علمی تأثیری بر دیگران نداشته باشند اما مرحوم یزدان پناه شخصیتی بوده که خیلی‌ها با افتخار اعلام می‌کنند که از شاگردان ایشان هستند.
وی خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) می‌فرماید: هر کس برای رضای خدا یاد بگیرد، عمل کند و علمش را به دیگران انتقال دهد، در ملکوت و در حقیقت این عالم بزرگ شناخته می‌شود و پس از آن‌که از دنیا رفت از یادها نمی‌رود و همچنان تأثیرگذار خواهد بود.
آیت‌الله عابدینی با تأکید بر این‌که مرحوم یزدان پناه در راه اقامه نماز جهاد کرد و از پیروان حقیقی رسولان حق بود، یادآور شد: بندگان خدا کسانی هستند که اگر موقعیتی پیدا کردند، نماز را اقامه می‌کنند و در این مسیر تلاش می‌کنند و پیامبران الهی (ص)، ائمه اطهار (ع) و پیروان آن‌ها این هدف را دنبال می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان