۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قول مساعدت دولت برای ساخت بیمارستان در شهر الوند و محمدیه
کد خبر: ۱۲۸۱۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در محمدیه مطرح کرد

قول مساعدت دولت برای ساخت بیمارستان در شهر الوند و محمدیه

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ما از مسئولین دولت قول همکاری برای ساخت دو بیمارستان در شهر الوند و محمدیه را گرفته‌ایم.

قول مساعدت دولت برای ساخت بیمارستان در شهر الوند و محمدیه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، داود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز آبیک در مجلس در دیدار با مدیریت شهری محمدیه گفت: شهر محمدیه از جایگاه ویژه‌ای در نگاه مسئولان برخوردار بوده و همواره همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری در این شهر زبانزد است که منشأ خیر و برکت و اقدامات خوبی در این محمدیه شده است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت حوزه سلامت و بهداشت ابراز کرد: ما از مسئولین دولت قول همکاری برای ساخت دو بیمارستان در شهر الوند و محمدیه را گرفته‌ایم؛ اما باید با برنامه ریزی و مشارکت بخش خصوصی و اعتبارات دولتی این موضوع را به سرانجام برسانیم.
این نماینده مجلس درباره مشکلات مهرگان بیان کرد: مشکلات موجود در مهرگان نیاز به یک جلسه جداگانه با استاندار و مسئولان ادارات دارد که هفته آینده این نشست محقق می‌شود.
وی در ادامه افزود: البته باید در نظر گرفت که در شرایط موجود با عنایت به بودجه کم عمرانی استان باید تلاش کرد از اعتبارات دولتی و ملی در تکمیل این ناحیه شهری استفاده کنیم.
سازمان مسکن به تعهدات خود در ناحیه شهری مهرگان عمل نمی‌کند
در ادامه این جلسه نیز حسین بهزادپور، شهردار محمدیه گفت: شهر محمدیه از توسعه خوبی برخوردار بوده و منطقه 7 هم جدیداً به محدوده شهری اضافه شده است و همه دستگاه‌ها موظف‌اند خدمات مرتبط به خود را در این منطقه ایجاد نمایند.
وی یادآور شد: از سویی نیز مالکان 17 هزار قطعه پیگیر تدبیری در این خصوص هستند متأسفانه تاکنون اداره آب به وظایف خود عمل نکرده است.
شهردار محمدیه در پایان ابراز کرد: سازمان مسکن به تعهدات خود در ناحیه شهری مهرگان عمل نمی‌کند؛ این سازمان مکلف است پس از تکمیل کامل مهرگان این ناحیه شهری را تحویل شهرداری محمدیه نماید.
کمبود آب در شهر محمدیه
همچنین در این جلسه علی کاظمی، رئیس شورای شهر محمدیه با اشاره به مشکل حوزه درمان شهر محمدیه گفت: امیداریم با قول‌ها و مساعدت‌های جدید وزیر بتوانیم در آینده نزدیک شاهد شروع احداث بیمارستان باشیم.
وی افزود: ما شاهد افت فشار آب و کمبود آب در مناطق شهری محمدیه هستیم و متأسفانه این مشکل سال‌هاست گریبانگیر شهروندان محمدیه بوده است.
در ادامه جلسه علی یار حسنی، نائب رئیس شورا حسنی ادامه داد: مدت چند سال از آماده سازی منطقه 7 از سوی شهرداری می‌گذرد اما برای حل مشکل آب این منطقه تدبیری انجام نگرفته است.
وی اضافه کرد: ما نیاز به ایجاد بیمارستان در این شهر داریم اما تا اجرایی شدن این طرح با توسعه و تجهیز درمانگاه‌های موجود در شهر همانند درمانگاه خیریه تقوی و درمانگاه قائم می‌توان هم از لحاظ پزشک و تجهیزات بخشی از مشکلات درمانی مرتفع کرد.
این عضو شورای شهر بیان کرد: همچنین با کلنگ زنی خوبی که در گلسار یکم شهر محمدیه جهت احداث درمانگاه تخصصی زده شد امیدواریم وضعیت درمانی بهبود یابد.
ایوبی عضو دیگر شورای اسلامی شهر محمدیه در ادامه افزود: این صحیح نیست که تمامی ادارات و دستگاه‌ها از شهرداری با این اوضاع مالی انتظار مساعدت مالی دارند؛ از طرفی مسئله شهرستان شدن محمدیه مسکوت مانده و از سوی دیگر ناوگان فرسوده شهری چشم یاری به دست مسئولان دارند.
وی تاکید کرد: افزایش تعرفه عوارض اتوبان، بار سنگین مالی زیادی بر دوش خانواده‌ها و مردم مهرگان تحمیل کرده است.
انتهای پیام/2002








 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان