۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اکران فیلم‌های عمار از بهمن‌ماه در قزوین
کد خبر: ۱۲۶۰۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

همزمان با آغاز ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار می‌شود؛

اکران فیلم‌های عمار از بهمن‌ماه در قزوین

همزمان با آغاز به کار ششمین دوره جشنواره عمار در کشور اکران فیلم‌های عمار از بهمن‌ماه در قزوین شروع می‌شود.

اکران فیلم‌های عمار از بهمن‌ماه در قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، جشنواره مردمی فیلم عمار اولین بار پس از شکل‌گیری فتنه سال 88 و کمبود حضور نیروهای انقلابی در عرصه رسانه و فیلم‌سازی شکل گرفت.
این جشنواره بدون بودجه دولتی و با حمایت خود مردم هرساله در دی ماه به صورت رسمی فعالیت دورهای خود را آغاز میکند اما فیلم‌ها، مستندها، انیمیشن‌ها و نمآهنگ‌های این جشنواره در کل سال در نقاط مختلف کشور اکران می‌شود.
از برتری‌های این جشنواره حضور جوانان از دورترین نقاط کشور است که با موضوعات مختلفی چون اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، تهاجم فرهنگی و مرگ بر آمریکا و مبارزه با اسرائیل به ارائه کار می‌پردازند.
کلید رونمایی از ششمین سال جشنواره عمار مطابق هرسال در دی ماه سال جاری زده شد و هفتم دی ماه امسال با مرکزیت دبیری این جشنواره در تهران آغاز به کار کرد.
ابتدا فیلم‌ها و مستندها و انیمیشن‌های برگزیده در این جشنواره انتخاب شده و بسته‌های مختلف ششمین دوره جشنواره فیلم عمار در استان‌ها و شهرستانی کشور ابتدا برای اکران ارسال می‌شود.
از اواسط بهمن ماه اکران فیلم‌های جشنواره عمار در استان قزوین شروع می‌شود و با اطلاع رسانی دبیرخانه جشنواره عمار در استان این فیلم‌ها برای نمایش منتشر خواهد شد.
در سال جاری چند مرکز با محوریت مساجد برای دبیرخانه جشنواره عمار در استان انتخاب شده است تا پایگاه مردمی در قزوین تشکیل شود.
مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و دانشگاه‌ها برای اکران این فیلم‌ها در نظر گرفته شده است.

در ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از استان قزوین 27 اثر ارسال شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان